Volné místo ve firmě Grafton Recruitment s.r.o.

HR Recruiter pro FINANCE

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Lokalita Praha
Firma Grafton Recruitment s.r.o.
Kategorie Lidské zdroje a personální management

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Bohužel, tato nabídka již není aktuální.

Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:

Aktuálně nabízené pozice od stejné společnosti:

Grafton Recruitment s.r.o.

Co od Vás očekáváme:

Hledáme PARŤÁKA - ŠIKOVNÉHO HRistu Baví Vás být úspěšní a ovlivňovat výsledky své práce? Zajímá Vás, co se děje na pracovním trhu a v oblasti HR? Rádi byste využili své znalosti z oblasti Financí a používali anglický jazyk na každodenní bázi? Máte zájem pracovat pro nejúspěšnější personální agenturu v České republice a podílet se tak na jejím růstu? Pozor, hledáme posily do našeho týmu Business Services! Pojďte pracovat s těmi nejlepšími! Jsme jednička na trhu v oblasti náboru kandidátů a právě rozšiřujeme náš tým a proto hledáme nového šikovného kolegu/kolegyni na pozici HR Konzultanta v rámci divize Business Services. Grafton je předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě s 30 pobočkami v 6 zemích. V současné době hledáme týmového hráče, který má zájem posílit stávající oddělení Business Services, rád navazuje vztahy, má zodpovědný přístup, ocenil by možnost spolupráce s klienty z mezinárodního prostředí a zároveň uvítá práci v rámci zábavného a přátelského kolektivu. Mimo jiné bude náplň práce obsahovat: * Preselekci životopisů a následné vedení pohovorů s uchazeči (českými i ze zahraničí) * Inzerci pracovních pozic (sestavování inzerátů, následná inzerce na webové portály) * Zodpovědnost a zajištění komplexního náboru zaměstnanců pro naše klienty (koordinační činnost mezi uchazeči o zaměstnání a zaměstnavateli) * Příležitostná obchodní jednání s klienty, návrh optimálních řešení, rozvoj obchodních vztahů a navazování úzkých profesních vztahů * Monitorování situace na trhu práce * Spolupráci s univerzitami a jazykovými instituty * Možnost participovat podle zkušeností a zaměření na různorodých projektech * Účast na zajímavých konferencích, setkání s novými investory a mnoho dalších aktivit * Sledování nových trendů Pokud jste člověk, kterého hledáme a zároveň by Vás zajímalo více informací k náplni práce, napište nám něco o sobě. Těšíme se na zaslané životopisy všech, kteří by rádi rozšířili a posílili náš tým! Pro více informací se můžete podívat na naše webové stránky: http://www.grafton.cz/o-nas/ POŽADAVKY: V podstatě hledáme nadšeného člověka, který umí jednat s lidmi, má ideálně již zkušenosti s náborem a především má znalost v oblasti Financí. Do týmu bychom rádi přivítali člověka, který chce dělat práci, která má smysl, naučit se něco nového a zároveň i sebou přinést i nápady! Naši klienti jsou z mezinárodního prostředí, kteří rozšiřují své aktivity v rámci Prahy a my jsme pro ně spolehlivým partnerem při náboru a projektových aktivitách. Z důvodu rozšiřování našich aktivit jsme se rozhodli i posilnit tým o další členy. Jaký by měl být ideální profil kandidáta? * Znalost anglického jazyka na plynné úrovni pro denní využití * VŠ vzdělání (ideálně ekonomického / finančního směru) * Relevantní praxi v oblasti náboru, poradenství, HR či byznysu je velkou výhodou * Přehled v oblasti Financí, ideálně pracovní zkušenost přímo y oboru * Projektově zaměřenou osobnost schopnou pracovat samostatně a zároveň kooperovat s ostatními v týmu * Proaktivní přístup a obchodní myšlení * Energická a pozitivní osobnost s vystupováním na profesní úrovni * Schopnost učit se nové věci a zájem o svůj další odborný růst a budování dlouhodobých profesních vztahů Práce u nás Vás bude bavit, pokud: * Baví Vás podporovat kolegy v týmu a zároveň přispívat ke spokojenosti našich klientů * Máte rádi přátelskou a uvolněnou atmosféru * Rádi navazujte dlouhodobé vztahy, jak s kolegy, tak i klienty/partnery * Rádi využíváte cizí jazyk/y na denní bázi * Máte rádi mezinárodní prostředí * Nevadí Vám práce v dynamické společnosti * Jste ambiciózní a rádi byste se naučili něco nového * Jste kreativní - rádi vymýšlíte nové postupy a přicházíte s novými nápady BENEFITY: * Atraktivní finanční ohodnocení * Zodpovědná a různorodá práce v zavedené nadnárodně působící personální agentuře, jedničky na trhu * Příjemné, kooperativní a přátelské prostředí stabilní společnosti s dobrým jménem na trhu * Pomoc s odborným zaškolením, dlouhodobé vzdělávání a podpora osobního rozvoje * Zajímavá práce s možností odborného růstu * Podílení se na zajímavých mezinárodních projektech * Práce v centru Prahy * Široká škála zaměstnaneckých benefitů * Motivační platové ohodnocení * Možnost využít na denní bázi znalost cizích jazyků
Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Praha
  • Bc. Blanka Březinová
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
  • Vhodné pro cizince
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • Fitness na pracovišti
včerejší
Nutně vás hledají
  • Braník, Praha
  • K2 moto s.r.o.
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro absolventy
  • Vhodné pro rodiče
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • ...
včerejší
Nutně vás hledají
  • Strakonice
  • Unique Personalservice s.r.o. v…
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. listopadu
  • Ostrava
  • Work Service Czech s.r.o.
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. listopadu
  • Pardubice
  • Teleperformance CZ, a.s.
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 2. listopadu
  • Ostrava-město
  • TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s.
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. února
  • Ostrava-město
  • TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s.
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. března
  • Ostrava-město
  • TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s.
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. dubna
  • Ostrava-město
  • TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s.
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 20. dubna
  • Praha
  • HRM Services s.r.o.
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. srpna
  • České Budějovice
  • Job and Travel s.r.o.
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. srpna
  • Harrachov
  • Jiří Kučera
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. srpna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Coweo Technologies s.r.o., Bc. Blanka Březinová, K2 moto s.r.o., Lagerris a.s., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Crocogarden z.s., Talentinno s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., Česká spořitelna, a.s., GastroAgency s.r.o., LESS MESS STORAGE s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Delirest services s.r.o., Neztrácej čas s.r.o., Trenkwalder a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Překladatel / Překladatelka, Recepční, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Finanční manažer / manažerka, Finanční kontroling, Účetní, HR manager, Marketingový asistent / asistentka, Account Manager / Key Account Manager, Manažer / manažerka zahraničního obchodu, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Osobní trenér / trenérka, Trenér / Trenérka, Výživový poradce / poradkyně, Obchodní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Animátor / Animátorka, Školní zaměstnanec / zaměstnankyně, Vzdělávací specialista / specialistka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Event manager, Finanční specialista / specialistka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha 2 - Vinohrady, Praha 4 - Braník, Praha 1 - Nové Město, Praha 6 - Vokovice, Praha 4 - Libuš, Praha 4 - Krč, Praha 7 - Holešovice, Praha 1 - Staré Město

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Zjistěte, kdy máte nárok na náhradní volno

Zjistěte, kdy máte nárok na náhradní volno

Víte, jaký je rozdíl mezi náhradním volnem a placeným volnem? Zjistěte, kdy máte nárok na náhradní volno, jak na náhradní volno nahlíží zákoník práce a ukážeme vám konkrétní případy, které mohou nastat, tedy kdy máte nárok na náhradní volno za práci přesčas a práci ve svátek.

Přehledně: základní povinnosti zaměstnance

Přehledně: základní povinnosti zaměstnance

Práva a povinnosti zaměstnanců a zaměstnavatele upravuje zákoník práce. Dozvíte se, jaké jsou povinnosti zaměstnance podle zákoníku práce, jaká jsou jeho práva, a jaké povinnosti má zaměstnanec vůči svému zaměstnavateli.

Kdo podává daňové přiznání za zaměstnance

Kdo podává daňové přiznání za zaměstnance

Zjistíte, v jakých případech má zaměstnavatel povinnost podat daňové přiznání za zaměstnance a kdy naopak si daňové přiznání musí zaměstnanec podat sám.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Nerovnoměrná pracovní doba s příklady

Nerovnoměrná pracovní doba s příklady

Pojďme se detailněji podívat, jak vypadá nerovnoměrně rozvržená pracovní doba na příkladech. Zjistíte, jak zákoník práce definuje nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobu, a mnoho dalšího.

Inspekce práce - jak probíhá kontrola

Inspekce práce - jak probíhá kontrola

Státní úřad inspekce práce provádí pravidelné plánované kontroly i kontroly na základě podnětů od zaměstnanců, aby zjistil, jaký je skutečný stav v prověřované oblasti, a v případě zjištění nějakého pochybení má pravomoc nařídit zaměstnavateli pochybení odstranit. Zjistěte, jak probíhá kontrola inspekce práce, jaké mohou být pokuty a za co zaměstnavatelé pokuty nejčastěji dostávají.

Tarifní mzda a vše, co o ní potřebujete vědět

Tarifní mzda a vše, co o ní potřebujete vědět

Tarifní mzda je využívána ve společnostech se standardizovanou nebo hromadnou výrobou a silnou pozicí odborové organizace. Podíváme se, jak se tarifní stupně mzdy určují, a to i s konkrétním příkladem, co do tarifní mzdy zahrnovat, co se zaměstnancům vyplácí nad rámec tarifní mzdy. Ukážeme si i hlavní výhody a nevýhody a závěrem dodáme i doporučení pro zaměstnavatele, kteří zavedení tarifní mzdy zvažují.

Co vše lze měnit v pracovní smlouvě a jak na zkrácený úvazek

Co vše lze měnit v pracovní smlouvě a jak na zkrácený úvazek

Přiblížíme si zkušební dobu, jak je dlouhá, jak ji lze prodlužovat. A co vše se dá dodatkem v pracovní smlouvě změnit. Připravili jsme pro vás i vzor dodatku k pracovní smlouvě. Podíváme se, jak vypadá pracovní smlouva na zkrácený úvazek.

Jednoduché ukončení dohody o pracovní činnosti

Jednoduché ukončení dohody o pracovní činnosti

Uzavřeli jste se zaměstnavatelem dohodu, kterou chcete ukončit? Povíme si vše o ukončení dohody o pracovní činnosti. Kdy můžete podat výpověď z dohody o pracovní činnosti, kdy můžete zaměstnavatele požádat o podepsání dohody o ukončení dohody o pracovní činnosti a kdy máte právo podat okamžité zrušení dohody o pracovní činnosti.

Co dělat, když vám zaměstnavatel nezaplatil

Co dělat, když vám zaměstnavatel nezaplatil

Poradíme vám, co dělat, když zaměstnavatel neplatí mzdu a co dělat, když zaměstnavatel neplatí sociální a zdravotní pojištění. Nevyplacená nemocenská? I s tím vám poradíme. Dozvíte se také, jak správně podat stížnost na zaměstnavatele.

AJ benefit benefity Bor business byznys český činnost den ekonom hledám hodnocení HR HR konzultant HRIS investor inzerát inzerce IT kandidát konzultant management měření mezinárodní Most možnost nábor náplň práce nové obchodní obsah odpovědnost ohodnocení partner plat pobočka podpora pohovor poradenství postup práce pracovní prostředí RECRU recruiter rozvoj růst sledování SOU spokojenost společnost společnosti spolupráce stabilní školení talent management uchazeč uchazeči vedení výsledky vzdělání vzdělávání vztahy zahraničí zaměstnanců zaměstnanec zaměstnání zaměstnavatel zkušenosti znalost znalosti životopis agent anglické anglický anglický jazyk člen díl finance finanční jazyk jednání kolektiv kov kreativní lidské lidské zdroje motivační myšlení náplň národní obchod obchodní jednání oblast oblasti obor odbor odborné odborný oddělení odpovědná odpovědný osobní osobnost Ostatní personální platové ohodnocení pomoc portál portály PR profesní profi projekt projektový přátelské přátelské prostředí příjemné příležitost přístup rok řešení schopnost situace slané spokojen stav talent trend trh tým univerzita vztah zájem zaměstnanecký zdroj zkušenost

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena