Energetik Stavby

Náchod
75.000 Kč
Jazykové znalosti
Český jazyk (Začátečník A1)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Hledáme zkušeného energetika, který zajistí elektro provoz a dohled nad elektrickými zařízeními na našich tunelových stavbách po celé ČR (Vysoké Mýto, Náchod a Brno).

  • Koordinace a řízení energetického hospodářství na stavbách včetně zajištění smluv na dodávky energií
  • Organizace a kontrola elektroúdržby, revizí a oprav elektrických zařízení (NN, VN, VVN)
  • Dozor nad elektro pracemi, vystavování B příkazů, manipulace s el. zařízeními
  • Zajištění elektro materiálu, kalibrací a nákupů klíčových zařízení ve spolupráci s MTZ
  • Vedení dokumentace, statistik a výkazů spotřeby energií
  • Školení zaměstnanců a dohled nad BOZP při práci s elektrickými zařízeními

POŽADAVKY:

  • Vyhláška 50/1978 Sb. §6 a vyšší (nebo její náhrada dle nových právních předpisů)
  • Praxe v oblasti elektro-údržby nebo energetiky, ideálně ve stavebnictví
  • Zkušenost s prací na VN/VVN zařízení výhodou
  • Schopnost samostatně plánovat a koordinovat činnosti

BENEFITY:

  • odpovídající finanční ohodnocení s ohledem na vaše zkušenosti
  • 13. mzdu, výkonnostní bonusy a další zaměstnanecké výhody
  • možnost občasné práce z domova dle dohody s nadřízeným
  • pravidelné profesní vzdělávání, odborná školení, jazykové kurzy
  • služební auto

Sídlo firmy

Grafton Recruitment s.r.o.
Na Poříčí 1079/3a
110 00 Praha

IČO: 62583344
Datová schránka: xrd8wq7
Další informace:
GPS: 50.089601,14.429838,
S-JTSK: -742145.74 -1042927.60, RUIAN: 27222276

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.