- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Společnost A3B, s.r.o. Jsme na trhu již více jak 20 let. Nakupujeme nemovitosti a následně je spravujeme. Jejich opravy provádíme vlastním stavebním týmem.
• Administrativní a kancelářské úkoly v souvislosti s provozem a správou vlastních nemovitostí a stavební činností.
• Vyplňování a evidence smluv, zpracování bankovních plateb, vydávání faktur, vedení statistik, evidence provozních informací ve firemní databázi…, rutinní komunikace s dodavateli (vodovody, ČEZ, správci nemovitostí) a nájemci a další administrativně technické a organizační činnosti zajišťované z kanceláře společnosti
• Velmi dobré organizační schopnosti
• Ukončené středoškolské vzdělání
• Spolehlivost, flexibilitu, samostatnost
• Komunikativnost
• Znalost práce s PC – především Word, Excel, elektronická pošta a dobrou orientaci v internetovém prostředí
• Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
• Uvítáme (ale není podmínkou): praxi ve vyplňování žádostí o stavební a jiné dotace, orientaci ve stavebním řízení, znalost stavebních materiálů atd.
• Mzda po zapracování: 35.000,- hrubého
• Osmihodinová pracovní doba bez přesčasů
• Služební telefon s neomezeným tarifem
• Důkladné zaškolení, know-how
• Sick Days 4 dny
• Jazykové kurzy
• Případné další volno po dohodě
• Parkování u kanceláře
• Příspěvek na obědy 1500 Kč/měs. (po zk. době)
• Příspěvek na kartu do fitka 50% (po zkušební době)
• Pestrou práci v přátelském kolektivu
• Další osobnostní rozvoj a trénink dovedností
• Výkonnostní odměny
• Zázemí stabilní společnosti
• Nástup ihned
Místo práce:
Kancelář na třídě T.G.M. v Mladé Boleslavi
Kontakt:
Ing. Jan Bobek, zobrazit tel. číslo

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.