Najděte práci ihned! Vybírejte z 26 394 nabídek

1

Nejprve se registrujte nebo se přihlaste

2

Vytvořte si životopis a vyplňte pracovní preference

3

Začněte vyhledávat nabídky pomocí umělé inteligence

jenPrace.cz - Nová práce ihned!

Nebaví vás pokaždé vyplňovat políčka?

nebo k účtu JenPráce.cz a mějte veškeré formuláře předvyplněny.

Chcete zobrazit pracovní nabídky pomocí umělé inteligence?
Dodržte výše uvedené kroky a prozkoumejte možnosti, které vám AI nabízí.

Nabídky práce v Mladé Boleslavi pro profesi „Office manager“ (0 inzerátů)


Mladá Boleslav patří k městům, kde je nabídka zaměstnání opravdu pestrá. Díky silnému průmyslovému zázemí je zde velký zájem o pracovní síly v technických oborech, výrobě či logistice, ale uplatnění najdou i lidé se zkušenostmi v administrativě, službách nebo obchodě. Pracovní příležitosti v Mladé Boleslavi oslovují jak kvalifikované odborníky, tak i absolventy a uchazeče hledající stabilní zaměstnání s možností dalšího profesního růstu.

Samotné město působí moderně a živě, přitom si však zachovává příjemnou atmosféru středně velkého sídla. Najdete zde dostatek možností pro každodenní život – od škol a zdravotnických zařízení až po kulturní program, sportovní vyžití a zelené parky pro odpočinek. Mladá Boleslav je dobře dostupná díky poloze na dálnici D10 a nabízí tak pohodlné spojení s Prahou i dalšími regiony. Díky tomu je práce v Mladé Boleslavi atraktivní nejen pro místní obyvatele, ale i pro dojíždějící.

Z profesního pohledu je Mladá Boleslav městem, které se dlouhodobě profiluje jako významné centrum průmyslu a inovací. Rozvoj technologií, podpora výzkumu i stabilní zázemí v oblasti výroby dělají z tohoto města silného hráče na pracovním trhu. To se odráží v nabídce pracovních míst, která zahrnuje široké spektrum profesí od manuálních pozic až po vysoce kvalifikované odborníky. Pokud hledáte pracovní příležitosti v regionu, Mladá Boleslav je místem, kde se propojuje jistota zaměstnání s perspektivou do budoucna.

Na JenPráce.cz naleznete širokou nabídku pravidelně aktualizovaných a doplňovaných inzerátů práce i brigády. Najdete zde široké množství různých oborů a profesí, o které mají firmy aktuálně největší zájem a je pro ně velmi podstatné obsadit pracovní pozici v co nejkratším možném termínu. Mezi takové profese patří nyní nejvíce kuchař / kuchařka, řidič / řidička, dělník / dělnice, dělník / dělnice nebo máte zájem o profesi prodavač / prodavačka? Mezi nejvíce požadované obory patří Průmyslová a chemická výroba, Ubytování a cestovní ruch, Doprava, logistika a zásobování, Stavebnictví a realitní služby a nebo také práce v oboru Služby, umění a kultura. Právě proto Vám doporučujeme porozhlédnout se po nové práci i ve výše uvedených profesích či oborech, protože je velká pravděpodobnost, že si tím zvýšíte svou šanci na nalezení požadovaného zaměstnání. Držíme Vám palce!


Mezi nejoblíbenější lokality pro hledání nového zaměstnání aktuálně patří Brno, Nové Město, Praha, Ostrava, Praha, Plzeň, Žižkov, Praha, Vršovice, Praha, České Budějovice, Hradec Králové, Olomouc, ale i mnoho dalších. Prohlédněte preferované lokality, je velká šance, že najdete nabídky práce blíže Vašeho bydliště, než jste čekali.


Office manažer je osoba, která je zodpovědná za řízení a koordinaci všech provozních aspektů v kanceláři nebo firemním prostředí. Je to obecně vyšší pozice v hierarchii kancelářského prostředí a často zahrnuje širokou škálu odpovědností. Má za úkol zajišťovat efektivní fungování kanceláře, správu zdrojů a vybavení, komunikaci mezi zaměstnanci a odděleními, organizaci událostí a schůzek, správu dokumentace a další administrativní úkoly. Zároveň může mít na starosti řízení týmu administrativních pracovníků, dohled nad bezpečnostními opatřeními, nákupní procesy a řízení dodavatelských smluv. 

Správce kanceláře by měl být schopen efektivně plánovat a organizovat čas, zdroje a události v rámci kancelářského prostředí. To zahrnuje schopnost prioritizovat úkoly, plánovat schůzky a události, řídit projekty a udržovat přehled o různých aspektech kancelářských operací. Také by měl mít dobrou znalost a schopnost pracovat s různými technologiemi a softwary, jako jsou textové editory, tabulkové procesory (například excel, databáze), prezentace, správa dokumentů a další. Talent se rychle přizpůsobit novým technologiím a získat potřebné dovednosti je také důležitá. Je důležité mít dovednosti v oblasti leadershipu, jako je dovednost motivovat tým, poskytovat směr a podporu, řešit konflikty a budovat efektivní pracovní kulturu.

Lidé, kteří mají rádi plánování, organizaci a řízení procesů, by mohli najít potěšení v roli správce zázemí, jelikož může být zajímavá a stimulující pro lidi, kteří mají určité charakteristické vlastnosti a zájmy. Koordinace různých aspektů kancelářského prostředí a zajištění efektivního chodu mohou být pro tyto jedince přirozené a uspokojující. Nejčastěji v tomto oboru pracují komunikační a sociální jedinci nebo lidé, kteří mají rádi organizaci a práci v kanceláři. Některým lidem se může role vedoucího kanceláře zdát příliš rutinní, zatímco jiní ji mohou vnímat jako výzvu a příležitost pro osobní růst a rozvoj. 

Office manažer může najít zaměstnání v různých sektorech, jako jsou korporace, výrobní podniky, obchodní společnosti, neziskové organizace, zdravotnická zařízení, právnické firmy, vzdělávací instituce a státní orgány. Jejich role je zajišťovat efektivní fungování kancelářských operací, spravovat dokumentaci, koordinovat komunikaci a podporovat provozní potřeby v různých profesionálních prostředích.

Kvalifikace požadované pro roli office manažera mohou být značně variabilní a závisí na konkrétních požadavcích zaměstnavatele a povaze práce. Zpravidla se vyžaduje minimálně středoškolské vzdělání, ačkoli mnoho zaměstnavatelů preferuje bakalářský titul v oboru souvisejícím s managementem, podnikáním, správou nebo obchodem. V některých případech může být vyžadováno vyšší vzdělání, jako je magisterský titul nebo jiné specializované certifikace. Bývá žádoucí mít předchozí zkušenosti v oblasti administrativy, správy kanceláře nebo podpůrných funkcí. Předchozí zkušenosti s vedením týmu nebo supervizí mohou být také výhodou. Nicméně nejdůležitějším aspektem práce je flexibilita a adaptabilita, tedy schopnost přizpůsobit se měnícím se potřebám a prioritám, rychle reagovat na situace a efektivně řešit problémy.

Zjistěte více o profesi Office manager – průměrnou mzdu a další užitečné informace.

Zvyšte si šanci v nalezení nového uplatnění! Vytvořte si účet na JenPráce.cz a pravidelně na Váš email dostávejte aktuální seznam pracovních nabídek, včetně námi doporučovaných.


Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Drafted.gg s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., Metrostav a.s., Týnice, s.r.o., Modivo Czech, s.r.o., EKOSPOL a.s., Školní jídelny Praha 10, příspěvková organizace, Rex Concepts BK Czech s.r.o., NP48, s.r.o., JOBSTART s.r.o., Ekonomický servis Peterovi s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Etimos Human s.r.o., DAILY CONNECT s.r.o., Partners Financial Services, a.s., XXXLutz, Omega CZ spol. s r.o., ManpowerGroup s.r.o., TOP HOTELS GROUP a.s., Gastro Group Service s.r.o., Penta Hospitals CZ, s.r.o., Agachi Trans s.r.o., DS Forest Trade s.r.o., VKLSTAV Group s.r.o., Step junior computer academy s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Recepční, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Dopravce / Dopravkyně, Specialista / specialistka logistiky, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Účetní, Manažer / manažerka v gastronomii, Provozní / F&B Manager, Marketingový asistent / asistentka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Specialista / specialistka ve službách, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Pracovník / pracovnice ve službách, Vedoucí pracovník / pracovnice, Manažer / manažerka v cestovním ruchu, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Liberec, Horní Počernice, Praha, Doubravčice, Libeň, Praha, Holešovice, Praha, Vršovice, Praha, Nové Město, Praha, Křenice, okres Praha-východ, Dolní Měcholupy, Praha, Žižkov, Praha

Hmmm,

vypadá to, že v lokalitě Mladá Boleslav pro profesi Office manager nikoho nehledají.

Dobrá zpráva je, že jsme vybrali jiné možnosti pracovních nabídek, které pro Vás mohou být zajímavé.
Pro více pozic můžete také upravit obor nebo lokalitu.
jenparce.cz - nabídky práce

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Školní jídelny Praha 10, příspěvková organizace | Školní jídelny Praha 10,… | Vršovice, Praha Vršovice, Praha (50 km)
  • 28 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. listopadu
NP48, s.r.o. | NP48, s.r.o. | Praha Praha (50 km)
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. listopadu
Ekonomický servis Peterovi s.r.o. | Ekonomický servis Peterovi s… | Praha Praha (50 km)
  • 38 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 12. listopadu
DAILY CONNECT s.r.o. | DAILY CONNECT s.r.o. | Praha Praha (50 km)
  • 30 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 11. listopadu
Agachi Trans s.r.o. | Agachi Trans s.r.o. | Křenice, Praha-východ Křenice, Praha-východ (46 km)
  • do 25 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 29. října
DS Forest Trade s.r.o. | DS Forest Trade s.r.o. | Dolní Měcholupy, Praha Dolní Měcholupy, Praha (46 km)
  • do 22 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 26. května
VKLSTAV Group s.r.o. | VKLSTAV Group s.r.o. | Žižkov, Praha Žižkov, Praha (48 km)
  • do 69 248 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 29. dubna
Step junior computer academy s.r.o. | Step junior computer academy… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha (50 km)
  • do 20 800 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 22. října

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.