- 21 100 – 26 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Mít dobrou práci pro nás znamená dělat rozmanité aktivity pro firmu, které záleží na jejích zákaznících i zaměstnancích. Je to o lidech, se kterými trávíme čas. Je to o výsledcích, které jsou vidět. Je to o stabilitě firmy, která má budoucnost. Je to o přístupu, jakého se nám dostává od majitelů firmy a vedoucích pracovníků. Je to o smyslu naší práce a také dobré odměně za ni.
Jsme fajn kolektiv mužů a žen, mladých i starších. Pracujeme ve firmě EURO NÁŘADÍ s.r.o. Nejsme jen velkoobchod nářadím, jsme především dodavatel kvalitních služeb, které našim partnerům umožní prodávat více a zajistit pro stavaře, řemeslníky, živnostníky, kutily a zahrádkáře kvalitní produkty za dobrou cenu, a to bez zbytečných starostí.
My, kteří pracujeme jako obchodní poradci pro velkoobchodní zákazníky, se staráme o to, aby naši stávající zákazníci úspěšně prodávali naše produkty svým zákazníkům. Jsme odpovědní za prodej a spokojenost zákazníků v námi svěřeném regionu. Každý pracovní den jsme v terénu a navštěvujeme stavebniny, železářství, hobby markety a další obchody pro stavaře, řemeslníky, živnostníky, kutily nebo zahrádkáře.
Denně navštívíme několik našich zákazníků.
Přátelsky krátce pohovoříme s majitelem firmy zákazníka nebo vedoucím prodejny.
Zkontrolujeme zboží v regálech, doobjednáme potřebné zboží, představíme nové produkty, prodiskutujeme možnosti další spolupráce.
Objednávání zboží nám ulehčují moderní technologie – například digitální čtečka, online zákaznický e-shop a náš interní informační systém.
Používáme služební auto, mobilní telefon a počítač, bez nich se prostě neobejdeme.
V námi svěřeném regionu vyhledáváme i nové zákazníky. Nejprve se je snažíme lépe poznat, aby mohli navnímat výhody spolupráce s námi a vyzkoušet si nás.
Důležité je, kolik zboží se nám podaří našim zákazníkům prodat, protože podle toho se také počítá i bonusová část naší odměny.
V naší práci se nám líbí. Jsme dobrý tým a táhneme za jeden provaz. Práce nám dává smysl. S kolegy i celým vedením firmy si rozumíme a vzájemně si pomáháme.
Spolehlivost a slušnost
Férový přístup a vstřícné chování
Aktivní přístup k práci
Asertivní chování
Obchodního ducha
Naše firma funguje již 20 let a máme silnou pozici na trhu. Jsme dobře fungující firma, která vám může poskytnout jistotu pro vaši budoucnost.
Dodáváme kvalitní produkty, které zákazníci chtějí a prodávají se ve velkém množství.
Nebudete začínat od nuly, po důkladném zaškolení vám svěříme do péče naše stávající zákazníky v regionu.
Celé firmě, včetně majitelů a dalších pracovníků, záleží na tom, abychom se v práci cítili příjemně, mohli být v práci efektivní a vydělali si dobré peníze.
Pravidelně pracujeme na rozvoji našich dovedností, abychom mohli osobně růst.
Když budete mít nápad na nějaké vylepšení, je to vždy vítáno. Jsme tým a táhneme za jeden provaz.
Vaši práci vám usnadní moderní technologie, se kterými se snadno naučíte pracovat.
Budete mít k dispozici služební auto značky Toyota s ekologickým hybridním motorem.
Navíc můžete využít slevu na naše produkty, které využijete na zahradě, v dílně nebo domácnosti.
Zaujala vás tato příležitost? Pojďme se potkat!
Nezáleží na tom, jakou práci jste dělali dříve. Záleží na tom, co chcete dělat, jaké budete mít kolegy a zda chcete do práce chodit rádi. Pokud o tom takto přemýšlíte, ozvěte se nám, abychom se vzájemně mohli poznat a najít pro vás vhodnou pracovní příležitost v naší firmě.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?