Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen OfficeShoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu nové kolegyně a kolegy na pozici „Asistent/ka prodeje obuvi (Prodavač/ka) – Konzultant/ka prodeje“ do zavedené a oblíbené VIP prodejny značkové obuvi OfficeShoes v OC Olympia, Brno.
Termín nástupu: ihned nebo 1. prosince 2021
Druh pracovního poměru: HPP – hlavní pracovní poměr
Více o prodejně na: www.officeshoes.cz/obchod-oc-olympia-brno/68
Pracovní náplň:
- zákaznický servis (prodej značkové obuvi)
- péče o vzhled prodejny, doplňování zboží apod.
- PRÁCE VHODNÁ I PRO ABSOLVENTY (kompletní zaškolení)
Co nabízíme:
- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě ;-)
- zázemí stabilní společnosti
- HPP směny krátký/dlouhý týden (směna 12 hodin)
- zaškolení a odborné vzdělávání pracovníků
- možnost kariérního postupu
- motivující finanční ohodnocení + provize a bonusy
- stravenky v hodnotě 100,– Kč za každou odpracovanou směnu PLNĚ hrazené zaměstnavatelem
- zajímavý bonusový systém k základnímu platu dle prodejních výsledků (provize z prodeje)
- výrazné slevy na firemní zboží (značková obuv, luxusní módní doplňky)
- pravidelný příspěvek na pracovní obuv
- hrazené občerstvení na pracovišti (káva, čaj)
- další benefity: Vánoční poukázky (výroční bonusy), Možnost přesčasů, Individuální směny
Hlavní předpoklady:
- příjemné vystupování, prozákaznický přístup a komunikativnost
- časová flexibilita, spolehlivost, pracovitost
- ochota učit se novým věcem
Těšíme se na nové posily našeho týmu! :-)
Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.