- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Poskytujeme komplexní služby profesionálního správce nemovitostí
Zajištujeme správu a údržbu domů, bytů a nebytových prostor pro více jak 140 klientů z řad bytových družstev, společenství vlastníků jednotek (SVJ), spoluvlastníků domů,spolků, soukromých vlastníků i měst a obcí. Více informací najdete na www.bytos.cz/o-nas
Vedení ekonomické agendy domů
Náplní práce je vedení podvojného účetnictví pro domy, včetně mzdové agendy, bytová správa, zpracování ročního vyúčtování služeb.
Komunikace se zákazníky
Hlavní komunikace probíhá s vedením daného domu, s kterým budete řešit chod domu a poskytovat jim podporu pro jejich bezproblémové fungování.
Spolupráce s kolegy a externími firmami
Budete koordinovat součinnost s kolegy z naší firmy, kteří zajištuji další služby(opravy, revize,atd) a dalšími dodavateli, které s domy spolupracují.
Znalost účetnictví a administrativy
Znalost účetnictví POHODA, popř. správcovského software SSB nebo DOMSYS je výhodou,ale není podmínkou. Uvítáme zkušenosti v administrativě a znalost práce s Google dokumenty.
Ochotu učit se novým věcem
Je pro nás důležitá ochota přizpůsobovat se změnám, které dnešní doba přináší. Vážíme si zodpovědné práce a dotahování věci do konce.
Úsměv na tváři
S úsměvem jde všechno lépe a proto se tak snažíme fungovat mezi sebou i s klienty. Rádi přivítáme pohodovou a komunikativní kolegyni/kolegu.
Flexibilní pracovní dobu s možností práce z domova
Domlouváme se tak, aby to bylo zajímavé pro obě strany. Celoročne je možnost 1x týdně homeoffice a většinu dní v týdnu pružná pracovní doba.
Zajímavé mzdové ohodnocení odpovídající odvedené práci
Pohyblivou částí mzdy spravedlivě oceníme objem a odbornost odvedené práce. Další výhody - roční bonusy, stravenky, 5 týdnů dovolené.
Příjemné prostředí menšího kolektivu
Nově příchozím vše rádi vysvětlíme a zaučíme je do našeho fungování. Nejsme velká firma, kde je složité komunikovat,ale vycházíme si všichni vstříc.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.