- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro absolventy

Poskytujeme komplexní služby profesionálního správce nemovitostí
Zajištujeme správu a údržbu domů, bytů a nebytových prostor pro více jak 140 klientů z řad bytových družstev, společenství vlastníků jednotek (SVJ), spoluvlastníků domů,spolků, soukromých vlastníků i měst a obcí. Více informací najdete na www.bytos.cz/o-nas
Vedení ekonomické agendy domů
Náplní práce je vedení podvojného účetnictví pro domy, včetně mzdové agendy, bytová správa, zpracování ročního vyúčtování služeb.
Komunikace se zákazníky
Hlavní komunikace probíhá s vedením daného domu, s kterým budete řešit chod domu a poskytovat jim podporu pro jejich bezproblémové fungování.
Spolupráce s kolegy a externími firmami
Budete koordinovat součinnost s kolegy z naší firmy, kteří zajištuji další služby(opravy, revize,atd) a dalšími dodavateli, které s domy spolupracují.
Znalost účetnictví a administrativy
Znalost účetnictví POHODA, popř. správcovského software SSB nebo DOMSYS je výhodou,ale není podmínkou. Uvítáme zkušenosti v administrativě a znalost práce s Google dokumenty.
Ochotu učit se novým věcem
Je pro nás důležitá ochota přizpůsobovat se změnám, které dnešní doba přináší. Vážíme si zodpovědné práce a dotahování věci do konce.
Úsměv na tváři
S úsměvem jde všechno lépe a proto se tak snažíme fungovat mezi sebou i s klienty. Rádi přivítáme pohodovou a komunikativní kolegyni/kolegu.
Flexibilní pracovní dobu s možností práce z domova
Domlouváme se tak, aby to bylo zajímavé pro obě strany. Celoročne je možnost 1x týdně homeoffice a většinu dní v týdnu pružná pracovní doba.
Zajímavé mzdové ohodnocení odpovídající odvedené práci
Pohyblivou částí mzdy spravedlivě oceníme objem a odbornost odvedené práce. Další výhody - roční bonusy, stravenky, 5 týdnů dovolené.
Příjemné prostředí menšího kolektivu
Nově příchozím vše rádi vysvětlíme a zaučíme je do našeho fungování. Nejsme velká firma, kde je složité komunikovat,ale vycházíme si všichni vstříc.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?