- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Poskytujeme komplexní služby profesionálního správce nemovitostí
Zajištujeme správu a údržbu domů, bytů a nebytových prostor pro více jak 140 klientů z řad bytových družstev, společenství vlastníků jednotek (SVJ), spoluvlastníků domů,spolků, soukromých vlastníků i měst a obcí. Více informací najdete na www.bytos.cz/o-nas
Vedení ekonomické agendy domů
Náplní práce je vedení podvojného účetnictví pro domy, včetně mzdové agendy, bytová správa, zpracování ročního vyúčtování služeb.
Komunikace se zákazníky
Hlavní komunikace probíhá s vedením daného domu, s kterým budete řešit chod domu a poskytovat jim podporu pro jejich bezproblémové fungování.
Spolupráce s kolegy a externími firmami
Budete koordinovat součinnost s kolegy z naší firmy, kteří zajištuji další služby(opravy, revize,atd) a dalšími dodavateli, které s domy spolupracují.
Znalost účetnictví a administrativy
Znalost účetnictví POHODA, popř. správcovského software SSB nebo DOMSYS je výhodou,ale není podmínkou. Uvítáme zkušenosti v administrativě a znalost práce s Google dokumenty.
Ochotu učit se novým věcem
Je pro nás důležitá ochota přizpůsobovat se změnám, které dnešní doba přináší. Vážíme si zodpovědné práce a dotahování věci do konce.
Úsměv na tváři
S úsměvem jde všechno lépe a proto se tak snažíme fungovat mezi sebou i s klienty. Rádi přivítáme pohodovou a komunikativní kolegyni/kolegu.
Flexibilní pracovní dobu s možností práce z domova
Domlouváme se tak, aby to bylo zajímavé pro obě strany. Celoročne je možnost 1x týdně homeoffice a většinu dní v týdnu pružná pracovní doba.
Zajímavé mzdové ohodnocení odpovídající odvedené práci
Pohyblivou částí mzdy spravedlivě oceníme objem a odbornost odvedené práce. Další výhody - roční bonusy, stravenky, 5 týdnů dovolené.
Příjemné prostředí menšího kolektivu
Nově příchozím vše rádi vysvětlíme a zaučíme je do našeho fungování. Nejsme velká firma, kde je složité komunikovat,ale vycházíme si všichni vstříc.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.