Řidič kamionové dopravy sk.CE

Brno
47.000 – 57.000 Kč
Jazykové znalosti
Český jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Odborné vyučení bez maturity
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou
Vhodné také pro
Řidičské oprávnění
Skupina C ,
Skupina E
Kontakt
Milan Kratochvíl, zobrazit tel. číslo

O nás

Naše společnost patří mezi stabilní přepravce v ČR, jsme schopni přepravit v našich kamionech pod trvale kontrolovanou teplotou jakékoliv potraviny i další komodity.

Naším hlavním cílem je přepravit Vaše zboží v pořádku a v dohodnutém termínu na cílovou adresu.

Společnost Cargo-Hortim vznikla jako dceřiná společnost firmy Hortim-International s.r.o., která je v současnosti jednou z nejvýznamnějších firem, zabývajících se importem a exportem ovoce a zeleniny v ČR.

Náplň práce:

Hledáme spolehlivého a zkušeného řidiče kamionu, který chce pracovat v přátelském kolektivu a za skvělých podmínek!

  • řízení kamionu po celé ČR i zahraničí

  • zajištění bezpečné a včasné přepravy zboží

  • kontrola technického stavu vozidla

  • komunikace s dispečinkem

Požadavky:

  • platný řidičský průkaz skupiny C+E
  • zkušenost s řízením kamionu (výhodou)

  • spolehlivost a zodpovědný přístup

  • ochota pracovat flexibilní pracovní dobu

Nabízíme:

  • stabilní zaměstnání na HPP

  • moderní vozový park

  • Slušný plat + diety

  • Příjemné zázemí pro šoféry (pokud jsi odkudkoli a chceš si chvíli odpočinout)

  • Věrnostní dovolená za odpracované roky

  • Příspěvek na pojištění odpovědnosti za škodu

  • Možnost zapůjčení služebního osobního vozidla na cesty domů a do práce (individuální dohoda s dispečerem)

  • Mobilní telefon s výhodným tarifem

Máte zájem stát se součástí našeho týmu?

Benefity

  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)

Sídlo firmy

CARGO-HORTIM, spol. s r.o.
Kšírova 616/242
619 00 Brno

IČO: 25301489
Datová schránka: 8bwu2cm
Další informace:
GPS: 49.161985,16.618348,
S-JTSK: -597807.91 -1164496.78, RUIAN: 19405766

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.