- 32 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Co Vás čeká:
• Komunikace se zájemci o sociální službu a jejich blízkými.
• Provádění sociálního šetření.
• Poskytování základního a odborného sociálního poradenství v kontextu sociálních služeb.
• Příjem klientů do sociální služby domova pro osoby se zdravotním postižením.
• Příprava návrhu smlouvy o poskytování sociální služby včetně dodatků.
• Vedení sociální dokumentace.
• Metodické vedení individuálního plánování ve službě včetně zpracování, vyhodnocování a kontroly plnění individuálních plánů klientů.
• Zabezpečení sociální agendy včetně řešení sociálně právních problémů ve službě a komunikace s opatrovníky a dalšími úřady.
• Vytváření koncepce sociální práce.
• Monitoring kvality poskytované péče.
• Spolupráce na aktualizaci vnitřních předpisů organizace, pracovních postupů, metodik a standardů kvality.
• Práce v IS Cygnus 2.
Co od Vás požadujeme:
• Vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské vzdělání splňující kvalifikační požadavky dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění, tj. v oboru sociální práce, sociální/speciální pedagogika, sociální politika apod.
• Dobrá znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách a vyhlášky č. 505/2006 Sb., v platném znění, znalost standardů kvality sociálních služeb.
• Trestní bezúhonnost a zdravotní způsobilost.
• Praxe na obdobné pozici výhodou, ale není podmínkou.
• Zkušenosti s prací s lidmi s mentálním a kombinovaným postižením výhodou.
• Schopnost samostatné práce i spolupráce v týmu.
• Dobré komunikační a organizační dovednosti.
• Pečlivost, samostatnost a spolehlivost při plnění svěřených úkolů.
• Ochota učit se novým věcem a dále se profesně rozvíjet.
Co Vám nabízíme:
• Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, s možností následného prodloužení.
• Finanční ohodnocení odpovídající 10. platové třídě (výše platu je určena dle platových tabulek v závislosti na započitatelné praxi na základě Nařízení vlády č. 341/2017 Sb.) + osobní ohodnocení odpovídající kvalitě vykonávané práce.
• Pestrou, smysluplnou a naplňující práci s možností profesního růstu.
• Možnost účasti na odborných kurzech, školeních a stážích.
V případě zájmu o tuto pracovní pozici zašlete svůj životopis spolu s krátkým motivačním dopisem na e-mail: , nejpozději do 20. 11. 2025 včetně, do předmětu uveďte Sociální pracovník – DOZP Zlín.

Vybrat si dobře firmu, ve které budete pracovat, neznamená jen brát super výplatu. Zvlášť pokud jde o práci rukama, kde jde často i o zdraví a čas pro sebe a rodinu. Dobrý zaměstnavatel také otevřeně komunikuje, nabízí jistoty a je předvídatelný. Už při prvním kontaktu tak můžeme poznat, jestli něco nehraje.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?