O nás
Naše firma s přibližně 50 zaměstnanci hledá zkušenou účetní (či účetního), která/ý se postará o kompletní finanční a mzdovou agendu. Jsme menší, stabilní firma. U nás nejsou čísla jen kolonky v systému, ale klíčová data pro naše rozhodování. Hledáme člověka, který má rád pořádek v číslech a ocení samostatnou, ale přehlednou práci v příjemném prostředí.
Co bude Vaší náplní práce:
-
Samostatné vedení účetnictví firmy (včetně účtování faktur, banky, pokladny)
-
Komplexní mzdová agenda – zpracování mezd, komunikace s úřady a příprava podkladů pro výplaty
-
Přiznání DPH, kontrolní a souhrnná hlášení
-
Příprava a kontrola měsíčních a ročních závěrek
-
Spolupráce na reportingu a podkladech pro vedení společnosti
-
Aktivní komunikace s externími institucemi (FÚ, OSSZ, zdravotní pojišťovny)
-
Evidence majetku a spolupráce s daňovým poradcem
Hledáme účetní/účetního, která/který?
-
Má alespoň 3letou praxi, ideálně v komplexní agendě (účetnictví + mzdy)
-
Zvládne práci samostatně, ale ocení i spolupráci v týmu
-
Má znalost českých účetních standardů a daňové legislativy (včetně DPH a mezd)
-
Dotahuje věci do konce a má cit pro detail
-
Má uživatelskou znalost účetního a mzdového softwaru (např. Pohoda, Money, Helios)
-
A má dobrou znalost Excelu
-
Je ochotná/ochotný se učit, pokud nemá zkušenosti s kompletní agendou (dáme pomocnou ruku) a ráda/rád by přijala/přijal zodpovědnou roli
Co nabízíme:
-
Samostatnou a stabilní práci v menší firmě, kde máte věci pod kontrolou
-
Přímý kontakt s vedením společnosti a možnost ovlivnit nastavení procesů
-
Flexibilní pracovní dobu podle dohody
-
Možnost dále se vzdělávat a rozšiřovat si odbornost
-
5 týdnů dovolené
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí