- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Our client is the world's leading manufacturer of laboratory equipment, consumables, and services for materialographic surface preparation and analysis of solid materials. Their core business is developing, manufacturing, and delivering materialographic preparation solutions.
They have an international environment where you will work and share knowledge with colleagues in Denmark. You will become a part of engineering team as well as the global hardware team you will cooperate with, which is why 10-15 travel days a year must be expected.
Main part of your job will be responsibility for ensuring high reliability of company hardware platforms in maintenance lifecycle of all Struers equipment.
It includes:
You might be the right candidate if you have following skills or experience:
And as advantage:
Ability to update PCB layout design and Gerber files
Knowledge of machinery directive, LVD, RoHS and Ecodesign
Other requirements:
You are a dedicated team player, a good communicator and you are good in visualizing your ideas. New technology drives you and you are technically creative.
We will offer you an exciting and varied job in a dynamic, multidisciplinary team in a successful, international company.
You will have a great degree of personal influence and excellent opportunities for professional development.
Other benefits are:
Are you interested in this position? Please send me you CV!
I am looking forward to reading your reply!
Petra
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?