- 45 000 – 75 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro seniory

Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Hledáte novou pracovní příležitost v oblasti získávání klientů a máte již zkušenost s budováním obchodu? Preferujete menší společnost, kde můžete využít své technické dovednosti a mít reálný dopad na růst firmy?
TM Technik, působící na trhu od roku 2002, nabízí příležitost prodávat inovativní a technicky zajímavé délkové měřicí přístroje pro strojírenství. Na pobočce TM Technik v Brně je nás 15 zaměstnanců, takže spíš malý kolektiv, který pracuje dle hodnot otevřenost, férovost, inovace a stabilita. Společnost je součást skupiny QPAG - qpag.cz
Mrkněte případně na svůj budoucí tým - https://www.tm-technik.cz/cs/nas-tym .
Jako obchodní zástupce budete klíčovým hráčem v prosazování zajímavého produktu na českém trhu. Zodpovědnost za rozvoj obchodní sítě a budování dlouhodobých vztahů s klienty Vám přinese nejen zajímavé profesní výzvy.
Jak se stát součástí týmu?
Máte odvahu přijmout tuto výzvu a podílet se na růstu firmy? Pokud ano, těšíme se na setkání a na společné budování úspěchu!
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Obchodní zástupce, Account manager, Key Account Manager, Obchodník, Sales manager, Obchodní zástupce bez AJ, Obchodník bez cizího jazyka, Práce na obchodním oddělení, Technický obchodní zástupce, Obchodní zástupce v IT,…
Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.