- Liberec
- HOFMANN WIZARD s.r.o.
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Náplň práce:
- zajišťování a koordinace nakládek a vykládek dle požadavku zákazníků
- komunikace s obchodními partnery a externími dopravci
- interní komunikace s vedoucím dopravy a dalšími členy dispečinku
- vhodná interní komunikace napříč celou společností – provoz, technické oddělení, finanční oddělení
- ve spolupráci s vedoucím dopravy zajistit pravidelnou kontrolu průběhu jednotlivých přeprav
- administrativní činnost související s denní operativou – zejména příjem, kontrola a potvrzování objednávek, zadávání do interního systému, kontrola přenosu dat mezi interními systémy
- kontrola profitability jednotlivých zákazníků
- zpracování podkladů pro fakturaci v co nejkratším možném termínu
- plné vytěžování externích dopravců
Požadujeme:
- Komunikační schopnosti
• Obchodního ducha
• Odolnost vůči stresu
• Časovou flexibilitu
• Ochotu učit se novým věcem
• Spolehlivost
• Schopnost práce v týmu
• Podmínkou je znalost minimálně jednoho světového jazyka (NJ výhodou)
• Praxe výhodou (není podmínkou)
Nabízíme
- Zajímavou a nestereotypní pracovní náplň
• Pozici v dynamicky se rozvíjející české dopravní společnosti
• Možnost osobního růstu
• Nástup dle dohody
• Mzdové ohodnocení dle individuálních kritérií bez horní hranice
• Firemní benefity v podobě stravenek a zvýhodněných tarifů volání do všech mobilních sítí i pro rodinné příslušníky, karta MultiSport
• Přátelský kolektiv
• Společné firemní akce
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na mobilní tarif
- Přátelské prostředí
- Parkoviště