Asistentka prodeje

Praha
25.000 – 35.000 Kč
Firma
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Odborné vyučení bez maturity
Kontakt
Helena Hrádková, zobrazit tel. číslo

O nás

Jsme český výrobce a prodejce spodního prádla a plavek s více než stoletou tradicí, ale naše výrobky prodáváme moderně. Specializujeme se na pohodlné a atraktivní podprsenky pro velká prsa a usilujeme o to, aby se každá žena mohla cítit příjemně a sebevědomě v perfektně padnoucím spodním prádle. Propojujeme online prostředí s našimi prodejnami, kterých je aktuálně 31 a stále přibývají, protože víme, že to je nejlepší a nejpohodlnější způsob, jak si vybrat správnou velikost.

Triola a.s. je úspěšným českým výrobcem, který se zaměřuje na produkci značkového spodního prádla a plavek a je distributorem dalších renomovaných značek. Kromě velkoobchodního prodeje obchodním partnerům provozujeme i dynamicky se rozvíjející síť vlastních prodejen a rychle rostoucí e-shop.

Aktuálně hledáme usměvavé a komunikativní asistentky prodeje pro naše prodejny v Praze.

Nabízíme odpovídající ohodnocení plus provize z prodeje, možnost profesního růstu.

Náplň práce:

1. Zákaznický servis

  • Aktivní oslovování zákazníků a zjišťování jejich potřeb.
  • Poskytování odborného poradenství k produktům/službám.
  • Řešení reklamací, stížností a nestandardních situací s empatií a profesionalitou.
  • Udržování příjemné atmosféry na prodejně.

2. Prodejní činnost

  • Prezentace a doporučování produktů dle potřeb zákazníka.
  • Práce s pokladním systémem (účtování, platby, výměna zboží).
  • Plnění prodejních cílů a sledování výsledků.

3. Péče o prodejnu

  • Udržování čistoty a pořádku na prodejní ploše.
  • Doplňování zboží, kontrola cenovek a správného vystavení produktů.
  • Inventury a kontrola skladových zásob.

4. Komunikace a týmová spolupráce

  • Spolupráce s kolegy na směně.
  • Předávání informací o zákaznických požadavcích nebo problémech.
  • Účast na školeních a zlepšování dovedností v oblasti prodeje a komunikace.

Co od Vás očekáváme:

Požadujeme:

  • kladný vztah ke komunikaci se zákazníkem
  • veselou náladu a příjemné vystupování
  • pozitivní vztah ke spodnímu prádlu a módním trendům
  • flexibilitu
  • základní znalost práce s PC (excel, word)
  • zkušenost s prodejem spodního prádla výhodou (nikoliv podmínkou)

Co Vám můžeme nabídnout:

Nabízíme:

  • odpovídající ohodnocení plus provize z prodeje
  • stravenky
  • zaměstnanecké slevy na zboží
  • zázemí tradiční české firmy
  • práci v přátelském kolektivu
  • rozvíjení znalostí v oblasti spodního prádla pravidelným školením
  • možnost profesního růstu

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy a prémie
  • Možnost kariérního růstu
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

Triola a.s.
5. května 1640/65
140 00 Praha

IČO: 60192984
Datová schránka: xxigrqb
Další informace:
GPS: 50.06209,14.429291,
S-JTSK: -742591.22 -1045843.50, RUIAN: 21954470

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.