Asistentka prodeje

Praha
25.000 – 35.000 Kč
Firma
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Odborné vyučení bez maturity
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou od 13. 10. 2025
Kontakt
Helena Hrádková, zobrazit tel. číslo

O nás

Jsme český výrobce a prodejce spodního prádla a plavek s více než stoletou tradicí, ale naše výrobky prodáváme moderně. Specializujeme se na pohodlné a atraktivní podprsenky pro velká prsa a usilujeme o to, aby se každá žena mohla cítit příjemně a sebevědomě v perfektně padnoucím spodním prádle. Propojujeme online prostředí s našimi prodejnami, kterých je aktuálně 31 a stále přibývají, protože víme, že to je nejlepší a nejpohodlnější způsob, jak si vybrat správnou velikost.

Triola a.s. je úspěšným českým výrobcem, který se zaměřuje na produkci značkového spodního prádla a plavek a je distributorem dalších renomovaných značek. Kromě velkoobchodního prodeje obchodním partnerům provozujeme i dynamicky se rozvíjející síť vlastních prodejen a rychle rostoucí e-shop.

Aktuálně hledáme usměvavé a komunikativní asistentky prodeje pro naše prodejny v Praze.

Náplň práce:

1. Zákaznický servis

  • Aktivní oslovování zákazníků a zjišťování jejich potřeb.
  • Poskytování odborného poradenství k produktům/službám.
  • Řešení reklamací, stížností a nestandardních situací s empatií a profesionalitou.
  • Udržování příjemné atmosféry na prodejně.

2. Prodejní činnost

  • Prezentace a doporučování produktů dle potřeb zákazníka.
  • Práce s pokladním systémem (účtování, platby, výměna zboží).
  • Plnění prodejních cílů a sledování výsledků.

3. Péče o prodejnu

  • Udržování čistoty a pořádku na prodejní ploše.
  • Doplňování zboží, kontrola cenovek a správného vystavení produktů.
  • Inventury a kontrola skladových zásob.

4. Komunikace a týmová spolupráce

  • Spolupráce s kolegy na směně.
  • Předávání informací o zákaznických požadavcích nebo problémech.
  • Účast na školeních a zlepšování dovedností v oblasti prodeje a komunikace.

Co od Vás očekáváme:

Požadujeme:

  • kladný vztah ke komunikaci se zákazníkem
  • veselou náladu a příjemné vystupování
  • pozitivní vztah ke spodnímu prádlu a módním trendům
  • flexibilitu
  • základní znalost práce s PC (excel, word)
  • zkušenost s prodejem spodního prádla výhodou (nikoliv podmínkou)

Co Vám můžeme nabídnout:

Nabízíme:

  • odpovídající ohodnocení plus provize z prodeje
  • stravenky
  • zaměstnanecké slevy na zboží
  • zázemí tradiční české firmy
  • práci v přátelském kolektivu
  • rozvíjení znalostí v oblasti spodního prádla pravidelným školením

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

Triola a.s.
5. května 1640/65
140 00 Praha

IČO: 60192984
Datová schránka: xxigrqb
Další informace:
GPS: 50.06209,14.429291,
S-JTSK: -742591.22 -1045843.50, RUIAN: 21954470

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.