Technolog výroby až 60 000 kč měsíčně (m/ž)

Vyškov
50.000 – 60.000 Kč
Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Odborné vyučení bez maturity
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou od 20. 10. 2025
Kontakt
Hynek Tomek, zobrazit tel. číslo

O nás

Zabýváme se převážně laserovým pálením ocelového plechu, ohýbáním na ohraňovacích lisech a dále CNC obráběním – frézování, soustružení rotačních součástí. Nově také laserovým svařováním. V rámci kooperace zajišťujeme povrchovou úpravu dílců, galvanické zinkování, lakování apod. Klademe důraz na přátelský přístup a komunikaci se zákazníkem. Místo pracoviště je půmyslový areál Luleč

Náplň práce:

  • Programování laseru, tvorba nestingů a výrobních plánů
  • Zpracování cenových nabídek a kalkulace
  • Plánovaní výroby a kapacit strojů
  • Zpracovávání výkresové dokumentace
  • Zakládání výrobních karet do plánovacího systému
  • Hlídání skladových zásob materiálu pro výrobu
  • Komunikace se zákazníky
  • Dohlížení na výrobu a průběh zakázek

Co od Vás očekáváme:

  • Zkušenosti s řízením a plánováním výroby
  • Práce se MS word, excel
  • Znalost CAM sofware pro programování laserů, JetCAM výhodou
  • Práce v CAD software, SolidWorks výhodou
  • Práce v účetních nebo výrobních systémech, Dialog SKYLLA výhodou
  • Znalost technologii pro zpracování plechů, laserové pálení (fiber laser) a ohraňovací lisy
  • Znalosti materiálů a jejich jakostí
  • Komunikativnost a vstřícné jednání

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Příspěvek na stravování
  • Firemní telefon
  • Firemní notebok
  • 25dní dovolené
  • 3dny sickday
  • Práce na jednu směnu
  • Možný homeoffice (po určité době)

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kafetérie
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování

Sídlo firmy

Tomek nářadí s.r.o.
Brněnská
682 01 Vyškov

IČO: 10836501
Datová schránka: dreq76j
Další informace:
GPS: 49.273133496717,16.990093383659,
S-JTSK: -569800.58 -1155509.62, RUIAN: 28099206

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.