
ARAMARK, s.r.o.
Administrativní pracovník/ce ve firemní restauraci - Prazdroj, Plzeň
O nás

Už 30 let se věnujeme firemnímu stravování a stejně dlouho měníme pohled veřejnosti na něj. Ctíme tradice a oceňujeme inovace. Zákazníkům nabízíme pestrý výběr jídel, od poctivé české kuchyně, přes chutné zdravé pokrmy až po etnickou stravu. K našim lidem jsme vždycky fér a umíme je spravedlivě ocenit. Přidejte se!
Váš pracovní den:
- ranní směny 6:00 – 14:30 (pondělí až pátek)
- skladové hospodářství - příjem a kontrola zboží
- kontrola skladových zásob
- tvorba objednávek
- spolupráce s kuchyní výpomoc při výdeji jídel
- spolupráce při tvorbě jídelníčku
- počítání cen jídel - měsíční inventury
Zazáříte, jestli máte:
- zkušenosti na obdobné pozici
- pečlivost a spolehlivost
- ŘP sk. B
Na tohle se spolehněte:
- celá výplata na vašem účtu vždy 5. den v měsíci
- obědy za 30 Kč
- směny od pondělí do pátku - víkend patří Vám, ne práci
- 20 dní dovolené + 2 dny volna na relaxaci + 1 den volna k narozeninám
- Multisport karta - zvýhodněný vstup na sportoviště po celé republice
- finanční odměny za doporučení nových kolegů a za nadstandardní pracovní výkony
- zvýhodněné tarify u O2 a spoustu slev u dalších partnerů firmy
Místo výkonu práce: Restaurace Aramark, U Prazdroje 64/7, 301 00 Plzeň