O nás
Symtex Brno s.r.o. je mladá společnost v oboru výstavby průmyslových závodů s globálním zaměřením. V našem přátelském týmu se každý cítí jako jeho důležitou součástí a je podporován ze všech stran, kdykoliv je to nutné.
Komunikace mezi námi a i klienty, spolehlivost a podpora je pro nás prioritou.
Co tě u nás čeká ?
-
Velká část náplně práce je organizace dopravy pro naše zaměstnance a partnery jako je rezervace hotelu, letenek a dopravy v místě projektu!
-
Správa termínů kalendáře akcí a termínů
-
Občasné pochůzky po úřadech a institucích a vyřizování potřebných dokumentů (CzechPoint, ministerstva, apod.).
-
Budeš pravou rukou našich sales managerů a projektantů.
-
Občasná e-mailová komunikace v angličtině, někdy i krátké telefonáty se zákazníky, s dopravci a hlavně se společnostmi jako jsou Booking, Lufthansa atp…
-
Pomoc s organizací veletrhů – od příprav až po realizaci dekorace stánku.
-
Pomoc s přípravou podkladů do účetnictví
Jak si tě představujeme:
-
Můžeš s námi trávit pár hodin týdně na dálku z Homeoffice.
-
Spolehlivost, pečlivost a smysl pro pořádek ti není cizí.
-
S přehledem zvládáš MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint).
-
Máš chuť získávat nové zkušenosti a nerozhází tě občasné neplánované úkoly, či krátká cesta po české Republice
-
Máš řidičský průkaz skupiny B
Na co se můžeš těšit:
-
Flexibilní pracovní doba (cca 10 hodin týdně) a spolupráce na DPP
-
Rozmanitá a nenáročná práce, která tě nebude nudit
-
Zázemí přátelského týmu a podporu, kdykoliv ji budeš potřebovat
-
Dlouhodobá spolupráce a nástup možný ihned
-
Bonusy pro zaměstnance
Máš pocit, že by nám to společně mohlo klapat? Ozvi se nám!
Benefity
- Finanční bonusy / prémie
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Vzdělávací kurzy
- Přátelské prostředí



