- Plný úvazek

HOFMANN WIZARD s.r.o.
Obchodní manažer (M/Ž) (A11544)
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost HOFMANN WIZARD s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás
Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Popis
Hledáme motivovaného a proaktivního obchodního manažera, který se stane klíčovým kontaktem pro zákazníky v českém regionu a postará se o to, aby zákazníci měli s nabízenými službami co nejlepší zkušenost. Pokud vás baví hledat nová řešení, máte přehled o aktuálních trendech a zkušenost s akvizicemi zákazníků, pak hledáme právě vás!
Vaším hlavním úkolem bude navazovat a udržovat vztahy se stávajícími i novými klienty. Budete analyzovat potřeby trhu a zákazníků a aktivně vyhledávat nové obchodní příležitosti. Zároveň se budete podílet na podpoře obchodního týmu a úzce spolupracovat s marketingem na strategických projektech. Součástí vaší role bude také návrh a prezentace služeb, které zaujmou zákazníky a přinesou jim přidanou hodnotu. Pravidelně se budete účastnit obchodních jednání, kde budete zodpovědní za plnění stanovených prodejních cílů.
Požadujeme
- Zkušenosti na obdobné pozici v oblasti obchodu nebo rozvoje zákaznických vztahů, ideálně v sektoru průmyslových služeb, balení či logistiky.
- Znalost obchodních a tržních procesů – víte, jak správně identifikovat potenciální klienty a jejich potřeby.
- Silné komunikační a vyjednávací schopnosti.
- Aktivní přístup k řešení problémů, analytické myšlení a schopnost pracovat samostatně i v týmu.
- Schopnost profesionálního vystupování a prezentace.
- Řidičský průkaz a ochota cestovat.
- Pokročilá znalost angličtiny nebo němčiny.
Nabízíme
- Práce na hlavní pracovní poměr
- Flexibilní pracovní doba
- Stabilní zaměstnání v mezinárodním prostředí
- Po zapracování možnost občasné práce z domova
- Motivační finanční ohodnocení
- 5 týdnů dovolené
- Stravenky a občerstvení na pracovišti
- Přátelský a podporující kolektiv
- Po zaškolení služební vůz s možností využití i k soukromým účelům
- Možnost nástupu ihned



