- 30 000 – 33 400 Kč
- Plný úvazek
Informace: Komunikace se zákazníkem především po telefonu a e-mailu (i v cizích jazycích), podpora dalších úseků společnosti při přípravě interních a externích akcí, základní uživatelská podpora webu, správa rezervačního systému, administrativní práce, řešení reklamací.
Co očekáváme: Zkušenosti s jednáním se zákazníky, zákaznická orientace, milé, vstřícné a zdvořilé jednání, asertivita, ochota učit se nové věci, týmovost, příjemné vystupování, znalost českého pravopisu slovem a písmem, AJ komunikativní úroveň, NJ základní úroveň
Co nabízíme: Stravenky, bezplatný vstup do iQLANDIE a dalších institucí pro rodinné příslušníky po 3 měsíce, jazykové kurzy, dlouhodobou spolupráci

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.