- 45 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
V České republice pomáháme dělat váš svět bezpečnější již 31 let. Jsme bezpečnostní agentura SECURITAS se sídlem v Praze a pobočkami po celé ČR.
Securitas patří mezi jedničky v oboru bezpečnostních služeb po celém světě. V České republice působíme již od roku 1991. Našim klientům nabízíme řešení bezpečnosti na míru potřebám tvořené nejefektivnější kombinací lidí - našich zaměstnanců a moderních technologií. Staňte se součástí Securitas a pomáhejte dělat bezpečnější svět s námi.
• zaměstnání ve stabilní mezinárodní společnosti
• pracovní poměr na dobu neurčitou
• pracovní doba - nepřetržitý provoz (12-ti hod. služby den/noc)
• mzdové ohodnocení 125Kč/hod
• příspěvek až 3.700 Kč (dopravné, čistírna)
• penzijní připojištění a stravenkový paušál po odpracovaném roce
• možnost kariérního postupu
• zvýhodněný tarif u mobilního operátora
• zajímavé slevy a výhody při nákupu zboží u společnosti DATART
• kartu Multisport Benefit s možností využití ve wellnes centrech a sportovištích po celé ČR
• patrolovací, kontrolní a zásahová činnost na objektech zákazníků
• odemykání a zamykání objektů
• zajištění asistenčních a hotovostních služeb zákazníkům
• vykazování osob z objektů
• kontrola bezpečnostních technologií
• čipování a reakce na poplachy
• komunikace se složkami PČR a MP
• pracovní doba PO-NE (12-ti hodinové směny, nepřetržitý provoz, denní a noční)
• spolehlivost, samostatnost, zodpovědnost
• základy práce na PC
• zdravotní způsobilost
• trestní bezúhonnost
• praxe v oboru výhodou
• řidičský průkaz sk. B- nutné !!!
• profesní kvalifikace Strážný (pokud nemáte, pomůžeme Vám zprostředkovat)
Nástup možný ihned.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?