- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Co u nás budete mít na starosti jako Senior účetní:
• Jedním z hlavních úkolů je vedení svěřených účtů dle českých účetních standardů.
• Budete se podílet na přípravě a zpracování měsíčních a ročních závěrek.
• Budete provádět uzávěrkové operace v SAPu.
• Budete se starat o zpracování přiznání k dani z příjmu právnických osob.
• Náplní práce je i příprava části podkladů pro audit, komunikace a součinnost s auditory.
• Čeká Vás také účtování dodavatelských faktur za jednotlivé provozovny.
• V neposlední řadě budete mít na starosti účtování tvorby a rozpouštění dohadných položek.
Jaké znalosti a dovednosti je potřeba mít na danou pozici:
• Vzdělání ekonomického zaměření a zkušenosti na obdobné pozici min. 3 roky.
• Neobejdete se bez výborné znalosti zákona o účetnictví a českých účetních standardů a bez orientace v daňové problematice.
• Nutná je znalost SAP- zejména modul FI.
• Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni je tedy potřeba, převážně emaily ale občas i prohodíte pár slov
Co vám můžeme nabídnout?
• Jsme značka s tradicí, kterou každý zná a která znamená zázemí a stabilitu.
• Chceme mít tým vzdělaných profesionálů, takže nabízíme pravidelné školení i možnost profesního růstu.
• Máme systém benefitů včetně týdne dovolené navíc.
• 37.5 hodinová pracovní doba
• Kromě radosti z dobře odvedené práce na Vás také bude čekat motivační bonusový systém.
• Nabídneme i slevy na firemní produkty
• Samozřejmostí je flexibilní pracovní doba (pevné jádro od 9:00 do 14:00)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?