- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme společnost, která na trhu působí od roku 2022. Máme skladem speciální plechy, které prodáváme ze skladu a s pomocí externích partnerů dodáváme produkty, jako např. ploty, kovová schodiště, kovová opláštění apod. Tým tvoří majitelka firmy a spolupracovník, který vypomáhá s rozvozy materiálu, vydává a prodává zboží ze skladu. Za krátkou dobu působení na trhu s těmito materiály (laserované plechy, 3D plechy, tahokov, děrované plechy, ocelové rošty a síta apod.) si společnost našla své místo svým zákaznicky orientovaným zaměřením. Společnost má za sebou několik realizovaných projektů, které naleznete na webových stránkách. Prodej se uskutečňuje buď pomocí webových e-shopových stránek nebo přímým prodejem ze skladu v Ostravě-Muglinově. Firma se rozvíjí a brzy jistě bude svůj tým dále rozšiřovat. Staňte se jeho součástí nyní, máte jedinečnou příležitost kariérního růstu a dlouhodobé stability zaměstnání.
Být skvělým skladníkem je dar. První kontakt se zákazníkem bývá rozhodující, a proto na tuto pozici hledáme kolegu, kterého bude styk se zákazníky bavit, rád jim poradí a odbaví je příjemným způsobem. V prodejním skladu je již administrativní pracovnice, která vám se zaučením pomůže a ve skladu se vyzná. Se zaučením vám pomůže nejen ona. Náplní práce jsou rozvozy klientům a řešení kooperací osobním automobilem s přívěsným vozíkem a také větší plachtovou dodávkou, organizace materiálu na skladu vysokozdvižným vozíkem, balení a výdej zboží zákazníkům, vystavení dokladů a pravidelná každodenní koordinace priorit s majitelkou firmy a kolegyní.
Skladník/řidič by měl být nekonfliktní, komunikativní, pořádkumilovný, spolehlivý a pracovitý. Měl by pracoviště považovat za své království a měl by na něj být hrdý, stejně tak jako na firmu a její služby. Měl by mít snahu se produktově rozvíjet, protože je osobou, se kterou bude nakupující zákazník při návštěvě prodejního skladu v přímém osobním kontaktu a měl by být schopen mu dobře poradit. Vždy bude mít oporu v osobě majitelky firmy a kolegyni, která mu s odborným rozvojem vždy ráda pomůže. Dle potřeby bude buď vykonávat práci na prodejním skladě, nebo bude rozvážet zboží a řešit kooperace.
Plný úvazek, 25-30 tis. Kč / měs hrubého, 20 dnů dovolené, ranní směny po-pá, začátek směny 7:00, konec směny 15:30.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?