- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro absolventy
POŽADAVKY: dobré komunikativní schopnosti, spolehlivost a pečlivost, znalost cizího jazyka výhodou, praxe v oboru výhodou
NÁPLŇ: objednávky zákazníků a jejich evidence, aktuální nabídka výrobků, ceníky výrobků, katalogy výrobků – spolupráce, kontraktační akce, obchodní jednání, inventury, komunikace se zákazníky, e-shop – evidence zboží, úpravy – ceny, fotky, výrobky atd. Vyhledávání nových obchodních příležitostí, spolupráce na nové kolekci – / střihy, výběr materiálů / , zástup pracovníka na expedici – fakturace, prodej a odeslání zboží, skladové hospodářství, práce s programem BENEFIT
zaměstnanecké benefity – unišeky, příspěvky na stravování – cena oběda 5 Kč, mimořádné prémie na konci roku
KONTAKT: osobně – dle domluvy, emailem, telefonicky – denně 7–16 hod
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?