HR Benefits specialist

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah pracovní smlouva (hpp)
Lokalita Praha
Firma People Place & Partners a.s.
Kategorie Lidské zdroje a personální management
Min. vzdělání Bakalářské
Hrubá mzda 30.000 – 39.999 Kč
Délka prac. poměru na dobu neurčitou od 7. 10. 2016

Bohužel, tato nabídka již není aktuální.

Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:

Co od Vás očekáváme:

Our client is a world leader in the sector of business consulting, offering services in the field of Finance, Systems Integration, Telecommunications and Informatics among many others. With operation centers in more than 70 countries worldwide, today this corporation is a globally recognized leader of the „next generation“ of business consulting with a reported revenue of billions of dollars.

As an employer, our client is ranked among the most innovative companies to work for in various magazines like The Wall Street Journal. This is not only a good chance to get the job you are looking for, but an opportunity to grow in skills and professional experience at the international level and with a globally-known corporation.

THE ROLE:
The Human Resources Shared Services department supports business objectives by responding to customer inquiries, processing HR transactions, and administering standardized functions. The HR Specialist’s responsibilities include coordinating and administering specific HR process areas, such as payments and allowances, mobility, personal administration and performance management alongside adherence to Service Level Agreements (SLAs) and Operation Level Agreements (OLAs).

THE RESPONSIBILITIES:

  • Investigating, assessing and recommending solutions to employee queries.
  • Interpreting company policies and procedures, and advising employees and managers accordingly.
  • Leveraging standardized global processes, tools, and technologies to ensure a quality service.
  • Case management, analysis, tracking, and documentation.
  • Managing day-to-day assigned tasks in accordance with SLAs, and OLAs.
  • Setting quality standard principles and providing likely solutions to BU obstacles.
  • Raising issues with the Team Lead, suggesting practical solutions to day to day issues.
  • Participating in projects and migrations as needed.
  • Taking ownership of, and accountability of assigned tickets, whilst working collaboratively with other internal HR/Payroll/DM/Finance functions as required.

THE IDEAL PROFILE:

  • ABachelor’s degree in HR Administration, Business *Administration, or related field.
  • 1–2 years of HR experience (preferably within an international *Shared Services Centre Case management expertise).
  • The ability to manage multiple tasks.
  • Ademonstrated ability to maintain confidentiality and handle sensitive situations with solid judgment and discretion.
  • Excellent verbal and written communication skills in English (additional languages are advantageous).
  • Must be able to successfully interact with all departments.
  • Exceptional customers focus and service orientation.
  • Excellent interpersonal and conflict resolution skills.
  • The ability to work independently and as part of a team.
  • Proficient in Microsoft Office Suite (Excel, Word, PowerPoint).
Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Praha
  • Bc. Blanka Březinová
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
  • Vhodné pro cizince
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • Fitness na pracovišti
včerejší
Nutně vás hledají
  • Louny
  • NACHI Czech s.r.o.
  • od 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. července
  • Pardubice
  • Montáže Brož s.r.o.
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Sickdays
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Přátelské prostředí
  • Parkoviště
Zveřejněno: 11. srpna
  • Praha
  • CCPORTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ…
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
Zveřejněno: 17. března
  • Praha
  • People Place & Partners a.s.
  • 30 000 – 39 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. září
  • Litoměřice
  • INDUS, spol. s r.o.
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. září
  • České Budějovice
  • INDUS, spol. s r.o.
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. září

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Coweo Technologies s.r.o., Bc. Blanka Březinová, Lagerris a.s., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Crocogarden z.s., K2 moto s.r.o., Talentinno s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., Česká spořitelna, a.s., GastroAgency s.r.o., LESS MESS STORAGE s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Delirest services s.r.o., Neztrácej čas s.r.o., Trenkwalder a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Překladatel / Překladatelka, Recepční, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Finanční manažer / manažerka, Finanční kontroling, Účetní, HR manager, Marketingový asistent / asistentka, Account Manager / Key Account Manager, Manažer / manažerka zahraničního obchodu, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Osobní trenér / trenérka, Trenér / Trenérka, Výživový poradce / poradkyně, Obchodní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Animátor / Animátorka, Školní zaměstnanec / zaměstnankyně, Vzdělávací specialista / specialistka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Event manager, Finanční specialista / specialistka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha 2 - Vinohrady, Praha 1 - Nové Město, Praha 6 - Vokovice, Praha 4 - Libuš, Praha 4 - Braník, Praha 4 - Krč, Praha 7 - Holešovice, Praha 1 - Staré Město

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak na výpověď ve zkušební době? Použijte VZOR

Jak na výpověď ve zkušební době? Použijte VZOR

Ukončení pracovního poměru ve zkušební době není nic, co bychom chtěli. Ale občas i přes veškerou snahu to musíme udělat. Poradíme vám, jak správně postupovat při zrušení pracovního poměru ve zkušební době, a přidáme i formulář, který můžete použít.

Rekvalifikační kurzy od úřadu práce

Rekvalifikační kurzy od úřadu práce

Až 50 000 Kč na získání nové nebo zvýšení, rozšíření či prohloubení dosavadní kvalifikace, jinými slovy odborné způsobilosti. Povíme si, jaké jsou podmínky pro uchazeče, jak podat žádost a jak dále postupovat, aby byl kurz uhrazen Úřadem práce.

Jak dát výpověď pracovní smlouvy a vzor zdarma

Jak dát výpověď pracovní smlouvy a vzor zdarma

Potřebujete v práci ukončit svůj pracovní poměr? Máte několik možností, které vám představíme, a připravili jsme pro vás i vzor výpovědi pracovní smlouvy. Pojďme se společně podívat na to, jak vypadá vzor výpovědi ze strany zaměstnance a co byste měli zvážit, než vyplníte námi připravený vzor výpovědi z práce.

Znáte všechny podmínky konkurenční doložky?

Znáte všechny podmínky konkurenční doložky?

Pojďte zjistit vše o konkurenční doložce. Jaké podmínky musí být v konkurenční doložce uvedeny, jaká je minimální částka, kterou vám zaměstnavatel musí měsíčně vyplácet, za jakých podmínek můžete od konkurenční doložky odstoupit a mnohem více. Konkurenční doložka vzor je vás k dispozici zdarma.

Vše o stažení výpovědi ze strany zaměstnance

Vše o stažení výpovědi ze strany zaměstnance

Stažení výpovědi zaměstnancem je vlastně prosbou ke stávajícímu zaměstnavateli, aby si vás v práci ponechal. Zaměstnavatele není možné ke stažení výpovědi přimět. Pokud zaměstnavatel souhlasí, stačí vyplnit formulář ke stažení výpovědi, který naleznete v našem článku.

Jaké jsou výhody registrace na úřadu práce

Jaké jsou výhody registrace na úřadu práce

Jaké jsou výhody registrace na úřadu práce, na co máte nárok? Jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním? Na vše vám odpovíme!

Kdy a jak oznámit těhotenství v práci

Kdy a jak oznámit těhotenství v práci

Zjistila jste, že jste těhotná, a nevíte, kdy a jak tuto skutečnost oznámit v práci? Nebojte se, se vším vám pomůžeme! Dozvíte se, kdy oznámit těhotenství v zaměstnání, jak v práci oznámit těhotenství a také jaké jsou povinnosti vašeho zaměstnavatele.

Kde a jak si najít nejlepší brigádu a práci při studiu

Kde a jak si najít nejlepší brigádu a práci při studiu

Zodpovíme vaše dotazy ohledně brigád a práce, jak si najít tu nejlepší brigádu a co vše byste měli vědět o práci při studiu a praxi. Článek rozdělíme na dvě části, které spolu úzce souvisejí. V první části se budeme věnovat brigádám, praxím a v druhé části všeobecně práci při škole.

Vše, co potřebujete vědět o rodičovské dovolené

Vše, co potřebujete vědět o rodičovské dovolené

S námi získáte základní přehled o tom, jak dlouho trvá rodičovská dovolená, kdy končí rodičovská dovolená, jak se vypočítává a jak správně postupovat při jejím ukončení. Přidáme také užitečné informace, jak zajistit hladký návrat do zaměstnání po rodičovské dovolené.

Jaký pracovní úvazek je pro vás ten ideální?

Jaký pracovní úvazek je pro vás ten ideální?

Hledáte si novou práci? S námi se dozvíte, jaké jsou druhy pracovních úvazků, mezi kterými můžete vybírat.

account benefit Bor business consulting den HR IT job management manager Microsoft Microsoft Office mobil Most náplň práce NDA Office pec policie práce role SOU specialist system technologie dar employee employer finance human resource human resources list magazin náplň PR proces profi report standard technolog tip

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena