- 38 000 – 88 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Do našeho středně velkého pražského týmu hledáme nového kolegu/kolegyni. Náš tým je součástí oddělení, které úzce spolupracuje s oddělením sales a týmem sales support.
- Zpracování pošty a její evidence v systému
- Distribuce a tisk dopisů generované systémem
- Zakládání dokumentace do složek a následná archivace
- Komunikace s klientem při zasílání podkladů
- Příprava podkladů např. výpis z obchodního rejstříku, výpočet poplatků atd.
- Spolupráce s ostatními odděleními v rámci banky v AJ
- Podpora seniorních kolegů v rámci týmu
- Úroveň anglického jazyka - pokročilá (interní komunikace a systémy v AJ)
- Zkušenosti z mezinárodní společnosti jsou velkou výhodou
- Praxe z administrativy je vítána
- Aktivní přístup k zadaným úkolům, schopnost samostatného rozhodování
- Odpovídající zaškolení a podpora seniorních kolegů v menším týmu 8 lidí
- Profesionální prostředí a zázemí americké bankovní společnosti (multikulturní a dynamické pracovní prostředí)
- Motivující finanční odměna a benefity ve formě plnohodnotně hrazených stravenek, flexipassy, 25 dní dovolené, sick days, multisport karta, programy pro vzdělávání, příspěvek na penzijko/životko, nadstandardní lékařská péče
- Skvělá příležitost k vybudování prestižní kariéry
- Kanceláře hned u metra Nové Butovice - Praha 5
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?