- Plný úvazek

ePojisteni.cz hledá, z důvodu rozšíření týmu, specialisty se zkušenostmi v oblasti IT.
Hledáš zajímavou práci na hlavní pracovní poměr? Jsi technicky zdatný v oblasti IT? Motivuje Tě příjemné pracovní prostředí, možnost vlastního rozvoje a zajímavé finanční ohodnocení? Pak nám neváhej zaslat životopis!
NABÍZÍME:
Hlavní pracovní poměr
Zajímavou a perspektivní práci ve významné společnosti
Práci na velmi zajímavých projektech s využitím moderních technologií
Prostor pro vlastní inovace a nápady
Zajímavé platové ohodnocení
Příjemný pracovní kolektiv
Bonusy/prémie, sleva na firemní výrobky/služby, mobilní telefon, notebook
Firemní akce, občerstvení na pracovišti
Pracoviště přímo v centru Prahy
Možnost osobního růstu
NÁPLŇ PRÁCE:
Zodpovědnost za fungování infrastruktury, sítí, HW a SW vybavení firmy (zpočátku office i server infrastruktura)
Helpdesk – podpora firemních uživatelů jednotlivých oddělení v oblasti HW a SW včetně technické podpory
Podílení se na správě klíčových firemních systémů, serverů a infrastruktury
Komunikace s dodavateli IT a služeb pro IT
POŽADUJEME:
Praxe na obdobné pozici alespoň 1 rok
AJ na úrovni schopnosti studia dokumentace
Znalost administrace ve Windows a Linux
Základní znalost Asterisku výhodou
Proaktivní přístup
Pečlivost, časovou flexibilitu, spolehlivost, samostatnost
Chuť se neustále vzdělávat a růst
Pracovní praxe se zaměřením na hostingové společnosti velkou výhodou
Nástup: IHNED
Informace o pozici:
Místo pracoviště: Rohanské nábřeží 678/29, 18600 Praha-Karlín, Česká republika
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Zadavatel: ePojisteni.cz
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?