- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
Marketing Specialist | IT
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Přicházíte z IT prostředí?
Máte již zkušenosti s marketingem?
Domluvíte se anglicky?
Pokud ano, tak pokračujte ve čtení!
Co budete dělat?
- Plánovat, organizovat, účastnit se a vyhodnocovat marketingové akce (semináře, workshopy, VIP akce, tvorba programu ve spolupráci s obchodním odd., příprava a rozeslání elektronických pozvánek, zajištění hladkého chodu akce; webináře (online semináře); konference – komunikace s pořadateli, zajištění propagace.
- Plánovat, realizovat a vyhodnocovat mailing, příprava obsahu ve spolupráci s obchodním odd.; komunikace s grafikem na grafické podobě mailingu; rozeslání a vyhodnocení mailingu v interním CRM systému.
- Spravovat a aktualizovat webové stránky společnosti – přidávání příspěvků (aktualit, referencí atd.) na web prostřednictvím Web Content Management Systemu; komunikace s dodavateli webu na případných úpravách webu.
- Spravovat profily společnosti na sociálních sítích LinkedIn a Facebook – publikovat příspěvky.
- Rozvíjet online kampaně Google Adwords a Sklik.
- Spravovat a rozvíjet databázi kontaktů v interním CRM systému.
- Rozvíjet stávající firemní design, vytvářet marketingové materiály (vizitky, produktové listy, případové studie, PPT prezentace).
- Psát a publikovat tiskové zprávy, případové studie, reference (vytváření obsahu na základě informací od obchodního či servisního oddělení; publikování na webu, odeslání TZ na seznam novinářů).
- Spravovat a aktualizovat marketingový plán a rozpočet (plánované vs. uskutečněné aktivity, plánované vs. skutečné náklady).
- Komunikovat s domácími i zahraničními obchodními partnery a marketingovými dodavateli (grafik, tiskárna, dodavatel webových stránek, mkt. agentury, marketingová oddělení technologických partnerů atd.).
- Vést administrativní agendu související s provozem marketingového oddělení (kontakty, kalkulace, rozpočty, protokoly, dokumenty, šablony).
POŽADAVKY:
Kdo jste?
- Minimálně střední vzdělání s maturitou.
- Předchozí praxe v oblasti marketingu, ideálně v IT společnosti.
- Jazykové znalosti – AJ slovem i písmem.
- Znalost MS Office nástrojů (Word, Excel, PowerPoint).
- Schopnost stylizace textu (pro přípravu různých marketingových materiálů typu tiskových zpráv, newsletterů, případových studií apod.).
- ŘP skup. B.
- Samostatnost, organizační a plánovací schopnosti, flexibilita, komunikativní schopnosti, pečlivost, pozitivní myšlení.
BENEFITY:
- 4 týdny dovolené + den za každý odpracovaný rok navíc
- Home Office
- Služební notebook, mobilní tarif
- Klouzavá pracovní doba (kanceláře jsou přístupné 24/7)
- Spolupráce s mezinárodními týmy
- Možnost cestování po Evropě
- Ovocné pondělky
- Teambuildingy
- Relax room (volant, xbox, boxovací pytel…)
- Kulturní a firemní týmové akce
- Příspěvek na sport