O nás
Jsme Ředitelství silnic a dálnic s. p., naším cílem je kvalitní a fungující dálniční a silniční infrastruktura. Všichni se snažíme, aby Česko jelo pohodlně, rychle a hlavně bezpečně. Potkáváte se s námi všude, když jedete do práce, na dovolenou, za rodinou, za přáteli nebo na pracovní schůzky. Pojďte se s námi potkávat i v práci.
Náplň práce:
- Stanovování obecných postupů aplikace právních předpisů na Správě Chomutov.
- Aktivní spolupráce s Generálním ředitelstvím ŘSD ve věcech právních norem a standardů FIDIC.
- Interní školení zaměstnanců v oblasti smluvních podmínek FIDIC.
- Zastupování ŘSD při jednáních o řešení sporů, včetně účasti na arbitrážích, mediacích a smírčích řízeních (DAB).
- Poskytování komplexního právního poradenství v rámci stavebních projektů podle FIDIC – zaměření na řízení rizik, řešení sporů a zajištění souladu s právními předpisy a mezinárodními standardy.
- Příprava, kontrola a revize smluvní dokumentace dle FIDIC (Červená, Žlutá, Stříbrná kniha), včetně dodatků, technických specifikací a výkonových požadavků.
- Posuzování právních rizik a jejich dopadů na realizaci projektů.
- Účast na jednáních se zhotoviteli, investory a dalšími účastníky stavebních projektů.
- Zajištění souladu smluv s národními právními předpisy a mezinárodními standardy.
- Zpracování svěřené agendy v informačních systémech organizace, archivace dokumentace a plnění dalších úkolů dle pokynů vedoucího zaměstnance.
Co od Vás očekáváme:
- Ukončené vysokoškolské vzdělání v oboru právo.
- Praxi v oblasti přípravy smluv o dílo, stavebního práva a mezinárodního obchodního práva.
- Znalost a praktickou zkušenost se smluvními podmínkami FIDIC.
- Orientaci v právních předpisech souvisejících se stavebnictvím, veřejnými zakázkami a obchodními vztahy.
- Samostatnost, pečlivost, spolehlivost a schopnost analytického myšlení.
- Výborné komunikační a vyjednávací dovednosti.
- Uživatelskou znalost práce s PC a právními informačními systémy.
Co Vám můžeme nabídnout:
• Jedinečnou příležitost pracovat pro ŘSD a mít stabilní zaměstnání v organizaci, která si váží svých lidí.
• Profesionální, ale zároveň i přátelský tým kolegů, na které se můžete kdykoliv spolehnout.
• Možnost profesního růstu: U nás se budete mít možnost se dále rozvíjet a učit.
• Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, možnost 2 dny home office v měsíci, výuka angličtiny na pracovišti, benefitní systém Můj Up a produkty spoření na stáří, dálniční známka, zvýhodněná Multisport karta, možnost využití firemních rekreačních zařízení, slevy u cestovních kanceláří Invia, Alexandria, permanentky do ZOO, Aquaparku Čestlice, Aqualand Moravia, skipasy na lyže).
• Pružnou pracovní dobu, která umožní sladění pracovního a osobního života
Termín nástupu: dle dohody
Pracovní poměr: hlavní pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, s následnou možností prodloužení na dobu neurčitou.
Mzdové podmínky:
Nabízíme finanční ohodnocení, zahrnující mzdový tarif, osobní příplatek odpovídající kvalitě a délce vaší praxe, osobní bonus a odměny v závislosti na vašem pracovním výkonu.
Strukturovaný životopis s popisem praxe a vzdělání v češtině, zasílejte na e-mail: e-mail přes odpovědní formulář, do předmětu uveďte „Právník/čka FIDIC – Správa Chomutov (227-2025)".
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- 13., případně 14. plat
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Příspěvek na dopravu
- Přátelské prostředí