- Žamberk
- Grafton Recruitment s.r.o.
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Zákonné předpoklady pro výkon funkce:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná a ovládá jednací jazyk.
Požadavky pro výkon funkce:
- vysokoškolské vzdělání v oboru právo
- přehled v legislativě související s výkonem samostatné i přenesené působnosti města
- znalost zákoníku práce, občanského zákoníku, zákona o obcích, zákona o svobodném přístupu k informacím a zákona o zadávání veřejných zakázek
- znalost zásad a organizace veřejné správy
- praxe na pozici právníka nebo ve veřejné správě výhodou
- administrativní a organizační schopnosti, zodpovědnost, samostatnost, dobré komunikační
schopnosti, psychická odolnost, flexibilita a pečlivost
Základní vykonávané činnosti – druh práce:
- souhrnné práce při zajišťování právní agendy města Mohelnice
- vyhotovuje soudní a správní podání, návrhy, vyjádření, odvolání a další písemnosti podle zvláštních předpisů
- posuzuje po právní stránce správnost a bezchybnost předkládaných smluvních vztahů, kde město Mohelnice vystupuje jako smluvní strana
- poskytuje právní pomoc jednotlivým odborům MěÚ
- zpracovává právní stanoviska, právní rozbory a vyjádření dle potřeb odborů MěÚ a vedení města
- posuzuje vnitřní předpisy města Mohelnice s obecně závaznými právními předpisy, podílí se na
zpracování obecně závazných vyhlášek a nařízení města
- zpracovává materiály a podklady pro schůze rady města a zasedání zastupitelstva města, případně se na jejich tvorbě podílí, kontroluje a konzultuje
- vykonává kompletní agendu na základě zákona o svobodném přístupu k informacím ve spolupráci s odbory MěÚ
- zajišťuje agendu Registru smluv, petic a stížností
Formální předpoklady pro zájemce:
I. zájemce podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto údaje
- jméno, příjmení a titul zájemce
- datum a místo narození zájemce
- státní příslušnost zájemce
- místo trvalého pobytu zájemce (popř. doručovací adresa)
- telefonní a e-mailový kontakt (komunikace probíhá telefonicky nebo e-mailem)
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
- datum a podpis zájemce
II. k přihlášce je nutno doložit tyto doklady
- strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (u absolventů v letošním školním roce je možné doložit kopii diplomu po jejím obdržení)
- motivační dopis
III. vybraný uchazeč bude po ukončení výběrového řízení následně dokladovat:
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- osvědčení o zdravotní způsobilosti
Informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici na
https://www.mohelnice.cz/vismo/zobraz_dok.asp?id_ktg=4056&n=volna-pracovni-mista&p1=98145
Další podmínky výběrového řízení:
Zájemce může dle vlastního uvážení přiložit k přihlášce relevantní reference s uvedením tel. kontaktu na referující osobu, přiložení referencí je výhodou. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo ověřit si, případně vyjasnit údaje deklarované zájemcem v přihlášce a ověřit si poskytnuté reference.
Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek:
Přihlášku se všemi požadovanými přílohami doručte do 11.01.2023 osobně na podatelnu městského úřadu – U Brány 916/2, Mohelnice (do 16:00 h) nebo poštou (rozhodující je podací razítko podatelny úřadu) na adresu:
Městský úřad Mohelnice, Odbor kancelář tajemníka, U Brány 916/2, 789 85 Mohelnice
Uzavřenou a neprůhlednou obálku označte „Výběrové řízení č. 26/2022“.
Případné dotazy zodpoví Ing. Olga Špundová, vedoucí odboru, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail e-mail přes .