- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
Jaká bude Vaše pozice a náplň práce:
prodej zboží a služeb zákazníkům založený na individuálním přístupu k zákazníkům a na silné marketingové podpoře
poskytování odborných informací zákazníkům
práce se zbožím v prodejně a skladu prodejny
spoluúčast na tvorbě expozic sortimentu a nápaditého vzhledu prodejny
výdej zboží zákazníkům
zajišťování následných poprodejních služeb přímo u zákazníků
práce v týmu, který je připraven udělat maximum pro společný úspěch
Potřebné předpoklady:
smysl pro obchod
ochota a příjemné vystupování
schopnost jednat pozitivně se zákazníky
pracovitost, samostatnost, organizační schopnosti
časová flexibilita, aktivita
manuální zručnost
ochota učit se novým věcem a týmové práci
běžná znalost práce na PC
řidičský průkaz skupiny B
trestní bezúhonnost
nevyžadujeme znalost cizích jazyků
Co jsme pro Vás připravili:
pestrou a zajímavou práci, ve které uplatníte a rozvinete své obchodní dovednosti a vztah k technice
stabilitu a zázemí firmy s dominantním postavením na českém trhu (jsme největší prodejce zahradní techniky a bazénů v Evropě)
motivující mzdové ohodnocení
propracovaný adaptační program pro přípravu nastupujících pracovníků
trvalou odbornou přípravu (vše potřebně Vás dokážeme naučit)
možnost profesního růstu
týden dovolené navíc, příspěvek na stravování a celou řadu dalších zaměstnaneckých výhod, včetně slev na výrobky a služby Mountfield
Ostatní informace:
termín nástupu dle dohody
pracoviště – prodejní centrum Mountfield Písek

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.