- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Říkáte si, že organizace a plánování firemních akcí je Váš život? Jste nápaditý/á a nebojíte se mít na starosti eventy až o 250 lidech? A pokud Vám nevadí cestování, jste ten pravý kandidát. Budete mít možnost organizovat firemní i mimopodnikové eventy ve spolupráci s kolegy z marketingového oddělení.
- Organizace eventů různých velikostí (např. výstavy, veletrhy, firemní akce, účast na konferencích a festivalech)
- Výběr a vyjednávání s dodavateli
- Účast na samotné události, když je to vyžadováno
- Vyhodnocení akce, reporting, kompletace faktur od dodavatelů
- Spolupráce s marketingem např. při představování nového produktu
- Úzká spolupráce také s HR a obchodním týmem
- Projektová práce
- Cestování po ČR (služební auto zajištěno)
- Předchozí zkušenost s organizováním eventů od A do Z je nutností
- Znalost AJ na pokročilé úrovni (denní komunikace)
- Výborné komunikační a organizační dovednosti (nehledáme šedou myšku)
- Samostatnostného, který je schopný určit si priority a naplánovat svůj pracovní den
- Týmový hráč, který dokáže být i nápomocný kolegům
- Zázemí společnosti, která poskytuje technologie řešící problémy na celém světě (např. zdravotnictví, bezpečnost, komunikace)
- Samostatná práce s podporou interních oddělení
- Smlouva na dobu neurčitou
- Benefitní program a další balíček benefitů (25 dní dovolené, cafeterie, multisport karta, sick days, příspěvek na penzijko, finanční podpora v době nemoci)
- Finanční ohodnocení, které koresponduje s Vašimi zkušenostmi a očekáváním
- Kariérní rozvoj a růst
- Kanceláře v blízkosti metra Chodov
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?