- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Do Švýcarské firmy, kde vše musí šlapat jako hodinky hledáme finanční účetní (muže i ženu). Stanete se nejen součástí oceněné firmy jako zaměstnavatel regionu, ale také fajn kolektivu, který táhne za jeden provaz.
Vaše náplň práce se bude skládat ze 3 hlavních částí:
- zpracovávat faktury přijaté v proramu SAP
- kontrolovat správnost údajů dle zákona (především DPH)
- komunikovat s dodavateli (i zahraničními) ohledně fakturací a plateb
- praxe v oblasti finančního účetnictví alespoň 1 rok
- znalost účetnictví DPH a majetku
- komunikativní znalost AJ pro komunikaci s dodavateli
- důležitá je pro nás ale i osobnost, rádi bychom do týmu přijali pozitivního kolegu, který se bude těšit společný strávený čas
- práci v měnším 6 členném kolektivu žen i mužů, který funguje skvěle týmově
- možnost home office pár dní v měsíci
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na volnočasové aktivity, penzijní připojištění
- finanční odměny - roční prémie, životní jubilea, narození miminka
- výhodné telefonní tarify pro celou vaši rodinu
- možnost navštěvovat firemní kurzy AJ
- společné akce a teambuildingy
Rádi o vás uslyšíme! Ať máte praxi rok či 10 let, dokážeme se pobavit o různých možnostech a zařazení.
Zašlete prosím životopis pomocí odpovědního tlačítka nebo na e-mail e-mail přes
, abychom se mohli spojit a pohovořit si o této příležitosti více.Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?