- Plný úvazek

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Pokud hledáte novou příležitost v oblasti nákupu a máte již nějaké zkušenosti, mnžeme Vám nabídnout posun v kariéře!
Vaší hlavní pracovní nálplní bude především:
Zpracování podkladů k efektivnímu nákupu materiálu
Hodnocení nových dodavatelů s ohledem na optimální podmínky a skladové zásoby, kvalitu dodávek a dodžování dodacích termínů
Samostatné jednání o cenách a smlouvách s tuzemskými i zahraničními dodavateli
Uzavírání rámcových smluv
Zodpovědné řešení všeobecných nákupních aktivit
Aktivní controlling dodavatelů, permanentní analýzy cena/výkon
Periodické kontroly a péče o přidělené dodavatele
Hodnocení stávajících dodavatelů podle stanovených kritérií (kvalita dodavatele, profil dodavatele a zásobovací politika).
Plánování a realizace opatření pro optimalizaci nákladů
Spolupráce při vývoji nákupních strategií a jejich realizace
Zajištění nutných vazeb mezi interními pozicemi a dodavateli
Vedení a řízení procesů pro řešení problémů mezi dodavatelem, konstrukcí a kontrolou kvality
Provádění analýz českých i zahraničních nákupních trhů
Aktivní spolupráce při speciálních nákupních projektech a analýzách
Zodpovědnost za reklamace (8D-Reports) a vzorkování mezi Taconovou a dodavatelem
POŽADAVKY:
Zkušenosti z oblasti nákupu PODMÍNKOU!!!
Vzdělání obchodního smeru
Dobré znalosti v oblasti firemních informačních systémů a práce s PC
Schopnost týmové práce
Výborné komunikační schopnosti
Podnikatelské myšlení a jednání
Ochota k příležitostným služebním cestám
Jazyky: Angličtina slovem a písmem, němčina výhodou
BENEFITY:
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?