- 80 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Jsme Digram, česká firma s dobrým jménem u zahraničních klientů. Parta zapálených konstruktérů a projektantů, která pracuje na zakázkách z oblasti stavebnictví a strojírenství.
Hledáme mechatronika, který se připojí k našemu týmu a bude zodpovědný za širokou škálu činností souvisejících s montáží, servisem a uváděním strojů do provozu.
Neváhej a zašli nám svůj životopis.
* provádění zámečnických, montážních mechanických, pneu a elektrických prací souvisejících s realizací – stavbou a servisem strojů a zařízení
* uvádění do provozu strojů a zařízení, testování v sídle společnosti, u externích dodavatelů a objednatele
* řešení reklamací strojů a zařízení, identifikace závad, organizace a provádění servisu včetně dodávek náhradních dílů
* SŠ/VŠ vzdělání technického směru
* praxe v oblasti montáže strojních zařízení (jednoúčelových strojů a automatizovaných linek)
* praxe v oblasti provádění drobných zámečnických prací
* znalost čtení strojních výkresů a prohlížení 3D modelů
* znalost strojírenských technologií
* znalost čtení elektrických a pneumatických schémat výhodou
* oprávnění dle vyhlášky č. 50/1978 §6 nebo vyšší výhodou
* znalost německého nebo anglického jazyka výhodou
* pracovní a osobní flexibilitu, ochotu k občasnému výjezdu na místo realizace zakázky (tuzemsko i zahraničí)
* pečlivost, zodpovědnost, spolehlivost a týmovou spolupráci
* zájem o osobní rozvoj v daném oboru
* zpětná vazba z montáže a uvádění do provozu pro oddělení konstrukce.
* zajímavou práci u stabilního českého zaměstnavatele
* zajímavé finanční ohodnocení
* jubilejní a roční odměny
* služební telefon i pro soukromé účely
* stravenkový paušál
* pružná pracovní doba
* 25 dní dovolené
* občerstvení na pracovišti
* VIP slevy na e-shopech
* firemní akce
* jazykové kurzy, odborná školení
* přátelský mladý kolektiv
* práci s nejmodernějším SW a HW
* moderní pracoviště v Brně
Další informace
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?