- 24 800 – 31 800 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Co budeš dělat?
řídit, vést, organizovat a motivovat tým cca 25 zaměstnanců (baristé a obsluhující personál naší tržnice/restaurace)
pracovat s talenty a rozvíjet je
nastavovat zastupitelnost jednotlivých pozic
hodnotit práci svých podřízených zaměstnanců, podávat jim konstruktivní zpětnou vazbu
zajišťovat bezproblémový chod baru a tržnice: např. plánovat směny všem podřízeným zaměstnancům
obsluhovat a komunikovat se zákazníky
dbát o čistotu a pořádek ve svěřeném prostoru
Co bys měl/a umět, mít, znát?
zkušenosti s prací v gastronomii a vedením většího kolektivu min. 3 roky
vyzrálá osobnost schopná vést a motivovat druhé
min. SŠ vzdělání v oboru gastronomie, hotelnictví, apod.
výborné organizační schopnosti
odolnost vůči stresu
Co ti můžeme nabídnout?
motivující finanční ohodnocení
prostor pro samostatnost a zodpovědnost
možnost vybudovat si celý koncept vedení týmu podle sebe
milé a vtipné kolegy, včetně loskutáka Pepína
příjemné a kreativní prostředí
možnost dalšího vzdělávání a rozvoje (školení italských dodavatelů, cesty do Itálie, jazykové vzdělávání, atd.)
Pokud jsme tě zaujali a chceš se k nám přidat, pošli co nejdříve svůj životopis (pokud možno s fotkou, ty si totiž zapamatujeme snadněji :-))!
PS: Pokud se neozveme zpět do dvou týdnů, znamená to, že jsme dali přednost jinému uchazeči.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.