- 90 000 – 114 997 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro nadnárodní výrobní společnost hledáme zkušeného a odpovědného jedince na pozici Vedoucího Projektového Týmu, který povede a bude řídit projekty zaměřené na automatizaci a technologické sítě. Tato role zahrnuje vedoucí úlohu nad více než 10 IT specialisty, kde budete mít klíčovou roli v rozvoji jejich dovedností, stanovování priorit a rozdělování úkolů. Motivovat vás může spolupráce s nadnárodními týmy, neustálý rozvoj a vzdělávání v oblasti Cybersecurity.
✔ Vedení a řízení projektu s více než 10 IT specialisty na automatizaci a technologické sítě.
✔ Rozvoj dovedností týmu a stanovování priorit v souladu s cíli projektu.
✔ Implementace, údržba a modernizace provozní technické sítě (LOTN), HW a SW včetně bezpečnosti a spolehlivosti.
✔ Podílení se na vytváření globálních standardů pro návrh, provoz, údržbu a zlepšení AIT systémů.
✔ Definování plánů v oblasti kybernetické bezpečnosti a automatizace s ohledem na cíle, rozpočty a dostupné zdroje.
✔ Identifikace a řízení rizik a kritických bodů projektu.
✔ Mentorství pro ostatní specialisty v týmu.
✔ Velmi dobré technické znalosti v oblasti IT automatizace (DCS, PLC, CBM systémy) a IT security a administračních systémů (Active directory, Intrusion Protection, Patch management, Backup solutions, atd.).
✔ Zkušenosti s vývojem a tvorbou IT konceptů.
✔Vysokoškolské vzdělání v oblasti automatizace nebo Informačních systémů.
✔ Víceleté zkušenosti s vedením projektových týmů.
✔ Plynulá angličtina.
✔ Možnost aktivně se podílet na inovativních projektech v oblasti IT automatizace a kybernetické bezpečnosti.
✔ Inspirující pracovní prostředí s odborníky v oboru.
✔ Pravidelné školení a rozvojové příležitosti.
✔ Konkurenceschopné finanční ohodnocení a benefitní balíček.
✔ Možnost spolupráce na IČO
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.