- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
Místo výkonu práce: Brno
Termín nástupu: ihned nebo dohodou
Finanční ohodnocení: vysoce individuálně motivující
Pracovní doba: pružná
Pro nově vznikající pobočku v Brně renomované mezinárodní společnosti s centrálou v USA, hledáme nového kolegu/kolegyni na novou pozici Finanční kontroler. Pracovník na této pozici se stane významným spoluhráčem Generálního ředitele a klíčovou firemní osobností pro oblast financí. Bude mít možnost maximálně uplatnit své dosavadní zkušenosti, dále je kreativně rozvíjet a realizovat.
CO JE NÁPLNÍ PRÁCE?
zodpovědnost za finanční účetnictví a řízení vykazování dle platné legislativy
průběžná práce s finančními zdroji s cílem maximalizovat ziskovost
příprava a tvorba ročního finančního rozpočtu a dalších plánů
příprava na kontroly a audity, spolupráce s auditorskými společnostmi
ve spolupráci s vedením firmy podporovat plnění cílů společnosti
poskytování podpory při výpočtu ceny a nákladů na výrobek a služby
zpracování finančních analýz, zpráv a reportů, správná interpretace dat
zodpovědnost za správné a včasné finanční procesy a postupy, jejich nastavení a aplikaci
aktivní komunikace a spolupráce s mateřskou pobočkou ve Velké Británii a centrálou v USA
vedení a řízení týmu 2 zaměstnanců (účetní)
CO POŽADUJEME?
znalosti a praxi finančního controllingu a financí
zkušenosti z výrobní či montážní společnosti velkou výhodou, nejsou však podmínkou
praxi ve vedení zaměstnanců
aktivní znalost AJ pro denní komunikaci s VB a USA nutností
osobnost, která se nebojí obhájit své názory a závěry
komunikační a organizační schopnosti
analytické a prezentační dovednosti
CO NABÍZÍME?
moderní pracoviště a pracovní zázemí v Brně
možnost nastavit procesy a postupy dle svých představ v rámci platné legislativy
firemní notebook a mobilní telefon
stravenky
práci v zajímavém a perspektivním oboru
KOHO MŮŽETE KONTAKTOVAT V PŘÍPADĚ DOTAZŮ?
Kontaktní osobou pro tuto pozici je Ing. Zbyněk Strmiska – HR senior konzultant. Jestliže Vás naše nabídka zaujala, kontaktujte nás telefonicky +420 604 209 975 pro bližší nezávazné informace nebo zašlete svůj životopis v CZ i AJ emailem na e-mail přes .
Vaše materiály budeme považovat za důvěrné!

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.