- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek

Místo výkonu práce: Brno
Termín nástupu: ihned nebo dohodou
Finanční ohodnocení: vysoce individuálně motivující
Pracovní doba: pružná
Pro nově vznikající pobočku v Brně renomované mezinárodní společnosti s centrálou v USA, hledáme nového kolegu/kolegyni na novou pozici Finanční kontroler. Pracovník na této pozici se stane významným spoluhráčem Generálního ředitele a klíčovou firemní osobností pro oblast financí. Bude mít možnost maximálně uplatnit své dosavadní zkušenosti, dále je kreativně rozvíjet a realizovat.
CO JE NÁPLNÍ PRÁCE?
zodpovědnost za finanční účetnictví a řízení vykazování dle platné legislativy
průběžná práce s finančními zdroji s cílem maximalizovat ziskovost
příprava a tvorba ročního finančního rozpočtu a dalších plánů
příprava na kontroly a audity, spolupráce s auditorskými společnostmi
ve spolupráci s vedením firmy podporovat plnění cílů společnosti
poskytování podpory při výpočtu ceny a nákladů na výrobek a služby
zpracování finančních analýz, zpráv a reportů, správná interpretace dat
zodpovědnost za správné a včasné finanční procesy a postupy, jejich nastavení a aplikaci
aktivní komunikace a spolupráce s mateřskou pobočkou ve Velké Británii a centrálou v USA
vedení a řízení týmu 2 zaměstnanců (účetní)
CO POŽADUJEME?
znalosti a praxi finančního controllingu a financí
zkušenosti z výrobní či montážní společnosti velkou výhodou, nejsou však podmínkou
praxi ve vedení zaměstnanců
aktivní znalost AJ pro denní komunikaci s VB a USA nutností
osobnost, která se nebojí obhájit své názory a závěry
komunikační a organizační schopnosti
analytické a prezentační dovednosti
CO NABÍZÍME?
moderní pracoviště a pracovní zázemí v Brně
možnost nastavit procesy a postupy dle svých představ v rámci platné legislativy
firemní notebook a mobilní telefon
stravenky
práci v zajímavém a perspektivním oboru
KOHO MŮŽETE KONTAKTOVAT V PŘÍPADĚ DOTAZŮ?
Kontaktní osobou pro tuto pozici je Ing. Zbyněk Strmiska – HR senior konzultant. Jestliže Vás naše nabídka zaujala, kontaktujte nás telefonicky +420 604 209 975 pro bližší nezávazné informace nebo zašlete svůj životopis v CZ i AJ emailem na e-mail přes
.Vaše materiály budeme považovat za důvěrné!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?