- 25 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme malá česká firma a specializujeme se na realizace hydroizolací a sanací vlhkého zdiva.
Ke každé realizaci přistupujeme tak, jako bychom ji prováděli pro sebe. Naše úzká specializace nám umožňuje být předními odborníky v oblasti sanací a hydroizolací a poskytovat tak našim zákazníkům vysoce profesionální služby.
Máme mnoho poptávek i klientů, a proto potřebujeme posílit náš tým o kolegu/kolegyni, který nám bude pomáhat zpracovávat zákresy a rozpočty pro naše zákazníky. Můžeš být člověk z praxe i šikovný/á a schopný/á student/ka či absolvent/ka.
Umíš pracovat v CADu a odevzdáváš takovou práci, že ji není třeba znovu kontrolovat?
Připadá ti fér, že čím více práce zastaneš, tím více si vyděláš?
Chceš se učit od nejlepších a časem se i sám/sama podílet na návrzích řešení?
Výsledkem tvé práce budou pečlivě zpracované zákresy v CADu, bezchybné rozpočty a další podklady, které jsou součástí profesionálních výstupů pro naše zákazníky.
80% času strávíš u PC s půdorysy, technickými zprávami, stavebními výkresy i fotkami ze staveb
20% v terénu přímo na stavbách, kde se budeš účastnit kontrolních dnů a učit se, abys mohl časem vykonávat i samostatný autorský dozor
budeš v úzké komunikaci se svým nadřízeným i kolegy, kteří ti budou dávat konkrétní úkoly ke zpracování
naučíš se provádět a vyhodnocovat odběry vzorků a měření přístrojem Moist
Máme sehraný profesionální tým, do kterého tě rádi přijmeme a naučíme z hlediska odbornosti, co bude potřeba. Dostaneš jednoznačně vymezenou odpovědnost, detailní popis své práce i vše, co k ní budeš potřebovat.
Kancelář můžeš mít v Praze nebo v Liberci.
znalost práce v CADu a orientace ve stavebních výkresech
znalosti ze stavebnictví minimálně na úrovni SŠ stavební (VŠ stavebního zaměření výhodou)
ŘP skupiny B
smysl pro detail a přesnost
Co není nutné, ale může se ti to hodit:
umíš pracovat s rozpočtovým programem KROS plus – pokud ne, naučíme tě to
Máš-li chuť se k nám přidat a dosahovat společně s námi skvělých výsledků, pošli svůj životopis a my tě provedeme dalšími kroky.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.