- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Na této pozici budete zodpovídat za kompletní agentu BOZP a PO.
Pokud je pro Vás důležitá ochrana životního prostředí, chcete se s námi podílet na bezpečném pracovním prostředí a máte už v této oblasti nějaké zkušenosti, pak jste to Vy, koho hledáme!
• Samostatné vedení agendy ve svěřené oblasti (BOZP, ŽP) s důrazem na dodržování platných norem a zákonů v oblasti EHS napříč společností, implementace legislativních změn v této oblasti
• Posuzování rizik v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci za účelem prevence rizik
• Práce s legislativou a normativní požadavky v oblasti BOZP a ŽP, implementování požadavků do interní dokumentace
• Řízení činností související s ochranou ŽP, likvidací odpadů, nebezpečných látek, emisemi atd. *Navrhování opatření vedoucích ke zlepšení BOZP
• Komunikace a spolupráce s orgány státní správy, sjednávání znaleckých posudků
• Tvorba a implementace interních standardů a norem bezpečnosti práce, požární prevence
• Zodpovědnost za proškolení zaměstnanců v zodpovídaných oblastech a jejich metodické řízení
• Zabezpečování plnění hygienických předpisů a plnění smlouvy o závodní preventivní péči
• Evidence pracovních úrazů, vyhodnocování jejich příčin a návrhy na opatření
• Evidence a reportování ukazatelů BOZP
• SŠ/VŠ vzdělání
• Praxe v oboru (BOZP, ŽP) ve výrobní společnosti výhodou
• Zkušenosti s ISO 45001, ISO 14001
• Znalost relevantní legislativy v oblasti BOZP, PO a ŽP
• Anglický jazyk
• Uživatelská znalost práce na PC (především Word, Excel)
• Samostatnost, aktivní přístup k práci
• Řidičský průkaz sk. B
• Nadstandardní finanční ohodnocení
• Zázemí a podporu velké nadnárodní společnosti
• Smlouva na dobu určitou 1 rok (s možností prodloužení)
• Práci na zajímavém projektu s prostorem pro vlastní realizaci
Nástup možný ihned.
Pokud Vás nabídka zaujala a splňujete požadavky, pošlete prosím Váš profesní životopis.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?