MARKETINGOVÝ SPECIALISTA s AJ| až 65 000 Kč

Plzeň
55.000 – 65.000 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Flagship EXECUTIVE SEARCH s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Flagship EXECUTIVE SEARCH s.r.o.

⛵KDO JSME?⛵
Běžně byste nás označili za personální agenturu, lovce hlav, headhuntery či náboráře.

⚓My sami sebe však označujeme za SPECIALISTY NA REGIONÁLNÍ NÁBOR.

🌊Ve vodách recruitmentu brouzdáme již slušnou řádku let. V roce 2024 jsme se však rozhodli odpoutat od původní flotily. A proto vznikla naše ⛵FLAGSHIP s ambicí být hrdou vlajkovou lodí regionálního náboru.

⛵Vyražte prozkoumat vody širokého moře recruitmentu s námi.

Náplň práce:

Pokud máte vášeň pro marketing, tvorbu kreativního obsahu a rádi se podílíte na různorodých projektech, pak je tato pozice pro vás! Hledáme talentovaného Marketingového specialistu, který se postará o rozvoj a realizaci marketingových aktivit v oblasti inzerce, online a sociálních sítí, správy webu, veletrhů a mnoha dalších.

Vaší náplní práce bude:
- Kompletní zajištění inzertních aktivit pro ČR – od tvorby obsahu po komunikaci s partnery.
- Správa firemních profilů na LinkedIn, Facebooku a Instagramu, včetně tvorby a správy placených kampaní.
- Správa redakčního systému Typo3, včetně přípravy a administrace nového obsahu.
- Podpora online shopu a marketingových akcí na zvýšení povědomí o našich produktech.
- Zajištění a správa Google Ads kampaní, včetně fakturace a platebních metod.
- Organizace firemních akcí a veletrhů, příprava pozvánek, komunikace s účastníky
- Spolupráce na tvorbě prezentačních materiálů a jejich překladech, práce s Adobe InDesign a kontrola tiskových dat.
- Příprava a rozesílání e-mailových kampaní, analýza jejich efektivity

Co od Vás očekáváme:

- Vzdělání nebo praxi v oblasti marketingu.
- Aktivní znalost anglického jazyka (úzká spolupráce s mezinárodními týmy).
- Zkušenost s používanými marketingovými nástroji (Google Ads, Hootsuite, Sprout Social, Adobe InDesign, MS Office).
- Zodpovědnost za přípravu marketingových aktivit a rozpočet.
- Kreativní přístup k práci a schopnost pracovat s interními i externími týmy.
- Zkušenost s organizováním eventů a komunikací s partnery.

Co Vám můžeme nabídnout:

- 5 týdnů dovolené
- Flexibilní pracovní doba (core time 9:00 - 15:00)
- Home office - 5 dní za měsíc
- Příspěvek na penzijní pojištění 1000 Kč/měsíc
- Příspěvek na dopravu
- Multisport karta nebo příspěvek na sportovní aktivity/masáže
- Stravování v kantýně nebo náhrady na služebních cestách
- Možnost využití zvýhodněných nabídek u dodavatelských firem (Alza, T-Mobile)
- Služební mobil a notebook
- Příspěvek na jazykovou výuku

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

analýza inzerce design zkušenost
Ohodnoť práci a vyhraj Netflix nebo Videokurz zdarma!

Vánoční akce!

Ohodnoť práci a vyhraj Netflix nebo Videokurz zdarma!

CHCI VYHRÁT