- 25 000 – 49 999 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

⛵KDO JSME?⛵
Běžně byste nás označili za personální agenturu, lovce hlav, headhuntery či náboráře.
⚓My sami sebe však označujeme za SPECIALISTY NA REGIONÁLNÍ NÁBOR.
🌊Ve vodách recruitmentu brouzdáme již slušnou řádku let. V roce 2024 jsme se však rozhodli odpoutat od původní flotily. A proto vznikla naše ⛵FLAGSHIP s ambicí být hrdou vlajkovou lodí regionálního náboru.
⛵Vyražte prozkoumat vody širokého moře recruitmentu s námi.
Pokud máte vášeň pro marketing, tvorbu kreativního obsahu a rádi se podílíte na různorodých projektech, pak je tato pozice pro vás! Hledáme talentovaného Marketingového specialistu, který se postará o rozvoj a realizaci marketingových aktivit v oblasti inzerce, online a sociálních sítí, správy webu, veletrhů a mnoha dalších.
Vaší náplní práce bude:
- Kompletní zajištění inzertních aktivit pro ČR – od tvorby obsahu po komunikaci s partnery.
- Správa firemních profilů na LinkedIn, Facebooku a Instagramu, včetně tvorby a správy placených kampaní.
- Správa redakčního systému Typo3, včetně přípravy a administrace nového obsahu.
- Podpora online shopu a marketingových akcí na zvýšení povědomí o našich produktech.
- Zajištění a správa Google Ads kampaní, včetně fakturace a platebních metod.
- Organizace firemních akcí a veletrhů, příprava pozvánek, komunikace s účastníky
- Spolupráce na tvorbě prezentačních materiálů a jejich překladech, práce s Adobe InDesign a kontrola tiskových dat.
- Příprava a rozesílání e-mailových kampaní, analýza jejich efektivity
- Vzdělání nebo praxi v oblasti marketingu.
- Aktivní znalost anglického jazyka (úzká spolupráce s mezinárodními týmy).
- Zkušenost s používanými marketingovými nástroji (Google Ads, Hootsuite, Sprout Social, Adobe InDesign, MS Office).
- Zodpovědnost za přípravu marketingových aktivit a rozpočet.
- Kreativní přístup k práci a schopnost pracovat s interními i externími týmy.
- Zkušenost s organizováním eventů a komunikací s partnery.
- 5 týdnů dovolené
- Flexibilní pracovní doba (core time 9:00 - 15:00)
- Home office - 5 dní za měsíc
- Příspěvek na penzijní pojištění 1000 Kč/měsíc
- Příspěvek na dopravu
- Multisport karta nebo příspěvek na sportovní aktivity/masáže
- Stravování v kantýně nebo náhrady na služebních cestách
- Možnost využití zvýhodněných nabídek u dodavatelských firem (Alza, T-Mobile)
- Služební mobil a notebook
- Příspěvek na jazykovou výuku
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?