- 25 000 – 30 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Zapoj se s námi do ostrahy letiště Praha. Na této pracovní pozici získáš nejen cenné zkušenosti, ale také unikátní školení.
Náplň práce je různorodá a nemusíš se bát, že jen budeš stát namístě. Čeká tě hlídání vstupů a fyzická kontrola osob, hlídání zásilek a doprovody cenností až k letadlu. Dostaneš se také do soukromé části letiště, kde budeš strážit bezpečnost speciálních návštěv ze zahraničí (například fotbalové týmy). Práce je venku i uvnitř, a proto od nás dostaneš potřebné vybavení.
Budeš u nás potřebovat čistý trestní rejstřík, věk nad 18 let a také hodně zodpovědnosti.
Dostupnost na pracoviště je velmi dobrá a dostaneš se k nám pohodlně od metra Zličín nebo Veleslavín a také z Kladna nebo Slaného.
Smlouvu nabízíme na HPP za 150 Kč/h nebo DPP/DPČ za 160 Kč/h. Směny jsou denní a noční – 7:00-19:00 / 19:00-7:00 h. Hledáme kolegy na dlouhodobou spolupráci, protože na letišti působíme už přes 15 let 😊.
Na objektech máme vlastní zázemí i s jídelnou, kde si za nízké ceny můžeš pořídit snídaně i obědy. Nabízíme také MultiSport kartu, zvýhodněné volání od O2 nebo zálohu na mzdu kdykoliv a odkudkoliv.
Samozřejmostí pro nás je také kariérní postup. Můžeš se stát Rentgenistou nebo Operačním důstojníkem a koordinovat kolegy z velínu.
Před nástupem si musíš doplnit certifikát strážného (se vším pomůžeme), zažádat si o certifikát UCL (doklad o ověření spolehlivosti – ten máš zdarma) a absolvovat několik letištních školení (ta ti zaplatíme).
Nástup se školením je možný od 16.12.2024.
Zaujala tě nabídka? Přihlas se přes odpovědní formulář nebo volej ZDARMA na zobrazit tel. číslo . Těšíme se na tebe!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?