- 25 000 – 30 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro seniory
z: 15.02.2023 Místo vhodné i pro OZZ. Nástup možný dle dohody s vybraným uchazečem.
Jedná se o pracovní místo s pracovním poměrem na dobu určitou – zástup v době rodičovské dovolené.
Osobní kontakt dle domluvy s kontaktní osobou.
Podrobné informace k přihlášení se do výběrového řízení včetně požadovaných dokladů jsou uvedeny ve vyhlášení výběrového řízení č. 2/2023 – Referent/referentka odboru stavebního řádu, plánování a rozvoje, jehož úplné znění je zveřejněno na úřední desce MěÚ a www stránkách města na adrese:
https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/
https://www.mesto-studenka.cz/urad/uredni-deska-2/
Přihlášku a výše uvedené dokumenty lze doručit poštou nebo podat osobně na podatelnu Městského úřadu Studénka do 8. března 2023 (tímto termínem je stanoveno datum doručení přihlášky včetně požadovaných dokumentů, nikoliv datum jejich odeslání) na adresu: Mgr. Jiří Moskala, MPA, tajemník MěÚ Studénka, nám. Republiky 762, 742 13 Studénka, v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – „REFERENT/REFERENTKA ODBORU SŘÚPaR” – NEOTVÍRAT, s uvedením adresy podavatele. Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Doporučujeme prostudovat podmínky (vzdělání, praxe v oboru) na webových stránkách města.
Výhodou: praxe v oboru, praxe v oblasti veřejné správy.
Zaměstnanecké výhody: stravenkový paušál.
Předpokládaný termín konání výběrového řízení: 13. března 2023.
Harmonogram a obsah výběrového řízení budou zaslány uchazečům elektronicky v pozvánce
na jimi uvedenou e-mailovou adresu.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo pracovní místo neobsadit, nebo toto výběrové řízení zrušit kdykoliv v jeho průběhu.
Kontakt pro uchazeče: Ing. Radmila Nováková, vedoucí odboru stavebního řádu, územního plánování a rozvoje, telefon: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes .
Osobní kontakt dle domluvy s kontaktní osobou. Informace u kontaktní osoby:
PO, ST: 08:00 – 11:30 hodin, 12:30 – 17:00 hodin,
ÚT, ČT: 08:00 – 11:30 hodin, 12:30 – 14:00 hodin,
PÁ: 08:00 – 11:30 hodin, 12:30 – 13:00 hodin.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?