- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
Místo výkonu práce: Hlavní 282/144, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Vhodné i pro osoby se zdravotním postižením. Mzdové ohodnocení: 40.000,– Kč až 60.000,– Kč (mzda bude určena dle zkušeností zaměstnance). Pracovní doba: 7:30–16:00 h. Náplň práce: komplexní vedení účetnictví a daňové evidence, zpracování mezd + komunikace s úřady, pojišťovnou atd., zpracování DPH + KH, firemní tabulky. Požadujeme: řidičský průkaz sk. B, SŠ vzdělání s maturitou ekonomického směru, praxe v oboru alespoň 2 roky, znalost daňové evidence i účetnictví, znalost práce na PC (nutnost Excel, výhodou Ježek software Duel), komunikativní dovednosti, logické a analytické myšlení. Nabízíme: přátelský rodinný kolektiv ve stabilní firmě s velkým množství možností a odměn, možnost přizpůsobit pracovní dobu, firemní telefon a další benefity. Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat 8:00–17:00 h) anebo e-mailem.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.