- 80 000 Kč
- Plný úvazek

Možnost plného i zkráceného úvazku (min. 0,5)
Náplň práce: Správa HW a SW, instalace a konfigurace počítačů, tiskáren, terminálů a dalších koncových zařízení v centrále v Hradci Králové a pobočkách v Pardubicích a Jihlavě; Správa uživatelských oprávnění napříč všemi systémy, technická podpora koncových uživatelů a řešení jejich požadavků; Správa místního síťového prostředí a serverových řešení ve spolupráci s dodavateli služeb, poskytování součinnosti IT týmu v Praze při nasazování centrálních řešení; Řízení a koordinace dodavatelů v oblasti ICT (cloudové služby, tiskové služby, telekomunikace, dodávky HW, aj.); Spolupráce na přípravě a realizaci IT projektů; Monitorování novinek a trendů ve světe IT a jejich aplikování v IT projektech společnosti; Vedení IT. dokumentace
Požadujeme: Praxi na obdobné pozici min. 2 roky, výhodou zkušenosti s IT problematikou středně velké firmy výhodou; Znalost uživatelského HW (PC, tiskárny a další koncová zařízení); Základní znalost konceptu virtualizace; Základní znalost networking (VLAN, WiFi, Switching); Základní znalost správy Microsoft Active Directory, MS SQL serveru; Znalost OS Microsoft Windows, Microsoft Windows Server, Microsoft 365; Zájem o aktuální dění v IT oboru a chuť se dále rozvíjet a učit se nové věci; Komunikativní znalost AJ; Řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič Nabízíme: 5 týdnů dovolené, roční finanční odměna, dotované stravování ve vlastní restauraci – denní menu/? la carte , karta MultiSport v ceně 300 Kč/měsíc, penzijní připojištění až 12 000 Kč/rok, podpora dalšího vzdělávání. K dispozici služební notebook a telefon.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?