- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
1. KONTAKT: podání přihlášky viz text níže
Charakteristika vykonávané práce:
zaměstnanec plní úkoly svěřené městskému obvodu obecně závaznou vyhláškou města Ostravy č. 14/2013, Statut města Ostravy, ve znění pozdějších změn a doplňků, v samostatné působnosti.
Zodpovídá za dodržování schváleného rozpočtu na svěřeném úseku údržby a oprav budov a provozu NT kotelen, zabezpečuje přípravu plánu údržby a oprav při modernizaci bytového fondu a plánu realizace údržby a oprav budov svěřených ke spravování – hasičských zbrojnic, kulturních domů, správních budov úřadu, domů s pečovatelskou službou a objektů hřbitovní správy. Kontroluje, zda finanční operace jdou v souladu s evidovanou objednávkou a zákonem č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, spolupracuje při zajišťování BOZP a PO úřadu, zajišťuje provedení periodických revizí elektro, plynu a hromosvodů a další.
Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo
vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
Jiné požadavky:
orientace v právním systému, zejména znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně
některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, uživatelská znalost práce s PC (MS Office, Internet), zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, dobré komunikační dovednosti, flexibilita, asertivita
Přihláška musí obsahovat přesné označení „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č.17/ 2022 NEOTVÍRAT“ jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, datum a podpis uchazeče. Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze jej nahradit údaji uvedenými v životopise, v průvodním dopise apod.
Lhůta pro podání přihlášky: do 29. 7. 2022
Adresa:
Statutární město Ostrava
Úřad městského obvodu
odbor vnitřních věcí
Těšínská 35
710 16 Slezská Ostrava
Více informací na tomto odkaze: https://moap.ostrava.cz/cs/radnice/volna-mista/volne-pracovni-misto-referent-komunalnich-sluzeb
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?