- 20 000 – 30 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
NÁKUPČÍ
POŽADUJEME: středoškolské vzdělání (ekonom. / tech. zaměření), vysokoškolské vzdělání výhodou, pokročilá znalost práce na PC – MS Office (především Excel), Řidičský průkaz sk. B, zkušenosti v oblasti nákupu / plánování materiálu výhodou, znalost anglického jazyka výhodou – ne podmínkou, orientace v technických výkresech – výhodou, pečlivost, zodpovědnost, spolehlivost, schopnost týmové práce a spolupráce s ostatními odděleními, aktivní přístup k práci
NÁPLŇ PRÁCE: odpovědnost za včasné a správné objednávání výrobního a režijního materiálu, zodpovědnost za zpracování objednávek a následné sledování jejich plnění, denní komunikace s dodavateli, zodpovědnost za optimalizaci a řízení výše skladových zásob, analýza a plánovaní významných skladových položek, tvorba a údržba nákupních cen v systému společnosti, poptávková činnost a jednání s dodavateli, příprava výhledů pro dodavatele, úzká spolupráce s výrobou, skladem a dalšími odděleními
NABÍZÍME: zázemí zavedené a stabilní společnosti, různorodá a zajímavá práce, práce v přátelském a tvůrčím pracovním kolektivu, moderní pracovní prostředí, motivační odměny, příspěvky na stravování a další benefity
PRVNÍ KONTAKT: pokud máte zájem o uvedenou pozici, zašlete nám svůj strukturovaný profesní životopis, kontaktní osoba: Libor Rak; e-mail: e-mail přes ; tel.: zobrazit tel. číslo

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.