- 27 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek

NÁKUPČÍ
POŽADUJEME: středoškolské vzdělání (ekonom. / tech. zaměření), vysokoškolské vzdělání výhodou, pokročilá znalost práce na PC – MS Office (především Excel), Řidičský průkaz sk. B, zkušenosti v oblasti nákupu / plánování materiálu výhodou, znalost anglického jazyka výhodou – ne podmínkou, orientace v technických výkresech – výhodou, pečlivost, zodpovědnost, spolehlivost, schopnost týmové práce a spolupráce s ostatními odděleními, aktivní přístup k práci
NÁPLŇ PRÁCE: odpovědnost za včasné a správné objednávání výrobního a režijního materiálu, zodpovědnost za zpracování objednávek a následné sledování jejich plnění, denní komunikace s dodavateli, zodpovědnost za optimalizaci a řízení výše skladových zásob, analýza a plánovaní významných skladových položek, tvorba a údržba nákupních cen v systému společnosti, poptávková činnost a jednání s dodavateli, příprava výhledů pro dodavatele, úzká spolupráce s výrobou, skladem a dalšími odděleními
NABÍZÍME: zázemí zavedené a stabilní společnosti, různorodá a zajímavá práce, práce v přátelském a tvůrčím pracovním kolektivu, moderní pracovní prostředí, motivační odměny, příspěvky na stravování a další benefity
PRVNÍ KONTAKT: pokud máte zájem o uvedenou pozici, zašlete nám svůj strukturovaný profesní životopis, kontaktní osoba: Libor Rak; e-mail: e-mail přes ; tel.: zobrazit tel. číslo
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?