- 35 000 – 43 800 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Životopis zasílejte na e-mail: e-mail přes
Do našeho týmu hledáme zkušeného a spolehlivého pracovníka do oddělení Energetika a správa majetku, který bude zodpovědný za zajištění hladkého chodu administrativních činností tohoto oddělení. Budete pravidelně komunikovat s různými odděleními ve společnosti.
Čeho budete součístí:
o Zajištění chodu administrativy oddělení Energetika a správa majetku
o Zakládání požadavků na objednání drobného hmotného majetku / zpracování faktur
o Podpora při zpracování a schvalování faktur
o Evidence drobného hmotného majetku – zařazení, pohyby, vyřazení, likvidace
o Evidence majetku v mimoúčetní evidenci středisek Energetiky a správy majetku
o Evidence dlouhodobého majetku společnosti – pohyby, vyřazení, likvidace (součinnost)
o Měsíční uzávěrka – párování faktur za nákup drobného hmotného majetku
o Vytvoření a evidence zakázek pro opravy dlouhodobého hmotného majetku
o Zpracování inventur společnosti
o Přefakturace režijních a provozních nákladů externím společnostem
o Zajišťování podpory při stěhování, evidence majetku ve skladu, prodej vyřazeného materiálu a majetku.
o Plnění operativních úkolů dle zadání vedoucího zaměstnance
Co by jste měl umět:
o SŠ vzdělání
o Odborná praxe – 5 let v oboru vítána
o Znalosti MS Office
o ŘP skupiny B
o Samostatnost, flexibilita a spolehlivost
Zaměstnanecké výhody:
o Pružná pracovní doba 7,5 hod /den
o 5 týdnů dovolené
o 3 dny SICK DAYS
o Odpovídající finanční ohodnocení
o Pravidelné vzdělávání a školení
o Práce v příjemném prostředí
o Roční a jubilejní odměny
o Volno s náhradou mzdy ve vybraných případech (stěhování, svatba apod.)
o Příspěvek na stravování cca 10 000,– Kč/rok v jídelně ŠKODA JS
o 14 400,– Kč/rok příspěvek na penzijní připojištění nebo DIP
o 12 000,– Kč/rok – Pluxee benefitní karta

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.