- 25 000 – 33 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Životopis zasílejte na e-mail: e-mail přes
Do našeho týmu hledáme zkušeného a spolehlivého pracovníka do oddělení Energetika a správa majetku, který bude zodpovědný za zajištění hladkého chodu administrativních činností tohoto oddělení. Budete pravidelně komunikovat s různými odděleními ve společnosti.
Čeho budete součístí:
o Zajištění chodu administrativy oddělení Energetika a správa majetku
o Zakládání požadavků na objednání drobného hmotného majetku / zpracování faktur
o Podpora při zpracování a schvalování faktur
o Evidence drobného hmotného majetku – zařazení, pohyby, vyřazení, likvidace
o Evidence majetku v mimoúčetní evidenci středisek Energetiky a správy majetku
o Evidence dlouhodobého majetku společnosti – pohyby, vyřazení, likvidace (součinnost)
o Měsíční uzávěrka – párování faktur za nákup drobného hmotného majetku
o Vytvoření a evidence zakázek pro opravy dlouhodobého hmotného majetku
o Zpracování inventur společnosti
o Přefakturace režijních a provozních nákladů externím společnostem
o Zajišťování podpory při stěhování, evidence majetku ve skladu, prodej vyřazeného materiálu a majetku.
o Plnění operativních úkolů dle zadání vedoucího zaměstnance
Co by jste měl umět:
o SŠ vzdělání
o Odborná praxe – 5 let v oboru vítána
o Znalosti MS Office
o ŘP skupiny B
o Samostatnost, flexibilita a spolehlivost
Zaměstnanecké výhody:
o Pružná pracovní doba 7,5 hod /den
o 5 týdnů dovolené
o 3 dny SICK DAYS
o Odpovídající finanční ohodnocení
o Pravidelné vzdělávání a školení
o Práce v příjemném prostředí
o Roční a jubilejní odměny
o Volno s náhradou mzdy ve vybraných případech (stěhování, svatba apod.)
o Příspěvek na stravování cca 10 000,– Kč/rok v jídelně ŠKODA JS
o 14 400,– Kč/rok příspěvek na penzijní připojištění nebo DIP
o 12 000,– Kč/rok – Pluxee benefitní karta
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?