- Plný úvazek

VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.kraliky.eu
Obecná charakteristika pracovní pozice:
Výkon státní správy na úseku státní památkové péče včetně specializovaných agend péče o kulturní památky, národní kulturní památky a archeologické nálezy včetně stanovení způsobu financování; posuzování územně plánovacích podkladů a územně plánovací dokumentace z hlediska památkové péče; koordinace správy památek včetně samostatného zjišťování specializovaných agend péče o památky ve správním území; kontrolní činnost na úseku památkové péče; koordinace dotačních programů na obnovu kulturních památek a památkových zón v obvodu své působnosti; koordinace dotačních programů v gesci odboru výstavby a technické správy.
Přihlášku společně s požadovanými doklady je nutno doručit nejpozději do 17.07.2023 do 12:00 hodin buď osobně nebo písemně na adresu podatelny MěÚ Králíky:
Městský úřad Králíky, Karla Čapka 316, 561 69 Králíky
Zásilku označte na obálce: „Neotevírat – výběrové řízení – referent/ka PP“.
Bližší informace o pracovní pozici lze získat u vedoucího odboru výstavby a technické správy Bc. Pavla Šveráka, telefon: zobrazit tel. číslo , e-mail:
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo.
Uchazeč/ka nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Upozornění pro uchazeče:
Výběrové řízení se bude konat v budově MěÚ Králíky, Velké náměstí 5, 561 69 Králíky. Formulář přihlášky k výběrovému řízení je umístěn na www.kraliky.eu ve formátu doc. Čas konání výběrového řízení bude upřesněn na základě počtu přihlášených uchazečů. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím kontaktních údajů, uvedených v přihlášce. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem/kou v přihlášce k výběrovému řízení.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?