Referent/ka státní památkové péče na odboru výstavby a technické správy Městského úřadu Králíky

Králíky, Ústí nad Orlicí
23.390 – 34.370 Kč

VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.kraliky.eu

Obecná charakteristika pracovní pozice:
Výkon státní správy na úseku státní památkové péče včetně specializovaných agend péče o kulturní památky, národní kulturní památky a archeologické nálezy včetně stanovení způsobu financování; posuzování územně plánovacích podkladů a územně plánovací dokumentace z hlediska památkové péče; koordinace správy památek včetně samostatného zjišťování specializovaných agend péče o památky ve správním území; kontrolní činnost na úseku památkové péče; koordinace dotačních programů na obnovu kulturních památek a památkových zón v obvodu své působnosti; koordinace dotačních programů v gesci odboru výstavby a technické správy.

Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele:

  • vysokoškolské, vyšší odborné případně středoškolské vzdělání
  • řidičské oprávnění skupiny „B“ – aktivní řidič/ka,
  • základní orientaci v právních předpisech – zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších přepisů; zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů; zákon č. 20/1987 Sb., o státní památkové péči, ve znění pozdějších předpisů; zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších přepisů,
  • aktivní znalost práce na PC (včetně kancelářského software MSOffice, popřípadě Open Office nebo LibreOffice),
  • samostatnost, flexibilitu, spolehlivost, vysoké pracovní nasazení, komunikativnost,
  • odborná praxe ve veřejné správě, znalost správního řízení nebo zvláštní odborná způsobilost v oblasti památkové péče popř. zkušeností ze stavebnictví vítány.

Nabízíme:

  • možnost trvalého vzdělávání a osobního rozvoje; pružnou pracovní dobu; pět týdnů dovolené; tři dny zdravotního volna; příspěvek zaměstnavatele na stravování; příspěvek na penzijní připojištění nebo příspěvek na životní pojištění (v případě pracovního poměru na dobu neurčitou po odpracování jednoho roku).
  • Předpokládaný termín nástupu: ihned nebo dohodou.
  • Pracovní poměr: na dobu neurčitou se zkušební dobou 3 měsíce.

Přihlášku společně s požadovanými doklady je nutno doručit nejpozději do 17.07.2023 do 12:00 hodin buď osobně nebo písemně na adresu podatelny MěÚ Králíky:
Městský úřad Králíky, Karla Čapka 316, 561 69 Králíky
Zásilku označte na obálce: „Neotevírat – výběrové řízení – referent/ka PP“.
Bližší informace o pracovní pozici lze získat u vedoucího odboru výstavby a technické správy Bc. Pavla Šveráka, telefon: zobrazit tel. číslo , e-mail: Odpovědět na inzerát

Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo.
Uchazeč/ka nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Upozornění pro uchazeče:
Výběrové řízení se bude konat v budově MěÚ Králíky, Velké náměstí 5, 561 69 Králíky. Formulář přihlášky k výběrovému řízení je umístěn na www.kraliky.eu ve formátu doc. Čas konání výběrového řízení bude upřesněn na základě počtu přihlášených uchazečů. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím kontaktních údajů, uvedených v přihlášce. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem/kou v přihlášce k výběrovému řízení.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Pekařství a cukrářství Sázava, a.s. | Pekařství a cukrářství Sázava… | Lanškroun Lanškroun
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
WILLI plast s.r.o. | WILLI plast s.r.o. | Litomyšl Litomyšl
  • 28 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 16. listopadu
Dibaq a.s. | Dibaq a.s. | Helvíkovice Helvíkovice
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 14. listopadu
AULO MJCZ s.r.o. | AULO MJCZ s.r.o. | Celá ČR Celá ČR
  • 50 000 – 100 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 30. prosince
SPEA s.r.o. | SPEA s.r.o. | Teplice Teplice
  • 30 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 30. prosince

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Pekařství a cukrářství Sázava, a.s., TOMIL s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, WILLI plast s.r.o., Dibaq a.s., Partners Financial Services, a.s., Česká pošta, s.p., Česká spořitelna, a.s., ZLKL, s. r. o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, ManpowerGroup s.r.o., Správa silnic Olomouckého kraje, příspěvková organizace, AC Jobs, s.r.o., Tesco Stores ČR a.s., RKO GROUP a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Celník / Celnice, Disponent / disponentka dopravy, Logistik / Logistička, Manažer / manažerka logistiky, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Skladník / Skladnice, Specialista / specialistka logistiky, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Osobní bankéř / bankéřka, Marketingový specialista / specialistka, Marketingový manažer / manažerka, Account Manager / Key Account Manager, Manažer / manažerka nákupu, Nákupčí, Obchodní asistent / asistentka, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka nákupu, Sociální pracovník / pracovnice, Kontrolor / Kontrolorka, Specialista / specialistka státní správy, Obchodní zástupce / zástupkyně, Marketingový analytik / analytička, Online marketing, Specialista / specialistka kvality, Inženýr / inženýrka kvality, Metrolog, Pracovník / pracovnice v sociálních službách, Test inženýr / inženýrka, Zástupce vedoucího manažera

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Lanškroun, Litomyšlské Předměstí, Vysoké Mýto, Litomyšl, Helvíkovice, Šumperk, Svitavy, Loštice, Celá ČR, Choceň, Týniště nad Orlicí, Zábřeh, Rychnov nad Kněžnou, Vysoké Mýto, Pražské Předměstí, Vysoké Mýto

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

na dobu neurčitou kulturní zkušenost