- 40 000 – 120 000 Kč
- Plný úvazek
NÁPLŇ PRÁCE
organizace práce, řízení podřízených a kontrola provozu na dané směně
odpovědnost za splnění výroby v kvalitě, množství a čase na směně
kontrola kvality výrobků
kontrola dodržování předpisů PO, BOZP, HACCP, CIP, hygieny a další
zodpovědnost za správnost vedení evidence o výrobě a docházce
POŽADUJEME
SŠ / VŠ vzdělání, praxe v potravinářství na obdobné pozici výhodou
základní znalost problematiky systému řízení jakosti a HACCP
samostatnost, pečlivost, flexibilní přístup k práci, řídící schopnosti a chuť vést kolektiv spolupracovníků
práce na PC (Word, Excel), racionální řešení problémů, spolehlivost, flexibilitu
NABÍZÍME
perspektivní práci ve stabilní společnosti
možnost stravování v areálu
relaxační volno nad rámec dovolené
další zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravování, penzijní připojištění, výhodné telefonní tarify pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky)

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.